B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Bouke op 18-11-2013 19:39:08
Citaat van: Hiker op 18-11-2013 19:37:06
Heb ik weer eens wat onderdelen ' in de handel' gemist....koplampen en knippers???.
Neu dat was al weg ;) in de voor verkoop zullen we maar zeggen ;D
handel met voorkennis is strafbaar  ;D

Bouke

Citaat van: Sbv op 18-11-2013 19:53:33
Citaat van: Bouke op 18-11-2013 19:39:08
Citaat van: Hiker op 18-11-2013 19:37:06
Heb ik weer eens wat onderdelen ' in de handel' gemist....koplampen en knippers???.
Neu dat was al weg ;) in de voor verkoop zullen we maar zeggen ;D
handel met voorkennis is strafbaar  ;D
:eusa_whistle: :angel: ;D

Ewout Schalkwijk

Ook weer zo'n typisch stukje Volvo kwaliteit. :eusa_wall: Die van mij, slechts vier maanden oud volgens de verkoper, was al een van stuk en de andere overleed toen ik er alleen maar naar keek. Beide zitten nu met een ty-rap. Echte originele 'K' kwaliteit van Volvo. Ik heb het me al in mijn blog afgevraagd: Wat maakt nou dat we Volvo zo leuk vinden?

De motoren zijn goed (nou ja de meeste dan :eusa_whistle:), de kunststof kwaliteit: :-X :eusa_wall:
...
...

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Tja het is echt troep ,maar het is niet anders. Bij de 850 was het ook al zo'n k*t systeem >:(

StefanCJ

Inderdaad, k*tsysteem. De lipjes waren al eens afgebroken en toen heb ik er een stukje metaal onder gelijmd. Dan zit het zwakke gedeelte dus ineens ergens anders. Mooi dat je het weer netjes gemaakt hebt Bouke, als het erin zit wel even een fotootje posten hé.

:)

Bouke

Citaat van: StefanCJ op 18-11-2013 20:53:27
Inderdaad, k*tsysteem. De lipjes waren al eens afgebroken en toen heb ik er een stukje metaal onder gelijmd. Dan zit het zwakke gedeelte dus ineens ergens anders. Mooi dat je het weer netjes gemaakt hebt Bouke, als het erin zit wel even een fotootje posten hé.

:)
Tuurlijk, ga ze binnenkort chez Verweij monteren en nog een beurtje afmaken.

knoopie

Citaat van: Bouke op 18-11-2013 17:51:46
Maar dan zonder R allure ;D

Maar dat moet ook zo blijven ook......

Is het verder gelukt met de operatie van je lampen Bouk?

Bouke

Citaat van: knoopie op 19-11-2013 14:37:03
Citaat van: Bouke op 18-11-2013 17:51:46
Maar dan zonder R allure ;D

Maar dat moet ook zo blijven ook......

Is het verder gelukt met de operatie van je lampen Bouk?

Ik denk het wel :eusa_pray:

Sbv

Heb je het gewonnen van Nathalie met de lampen ? Ik mis nog foto's van je nieuw neus in de auto

StefanCJ

En anders gewoon wekelijks de lampen wisselen, zijn jullie allebei tevreden  ;D.

elianmars

Vanavond samen met Bouke aan de DOP R gesleuteld. Interieurfilter vernieuwd, benzinefilter vernieuwd, bougies vernieuwd en, jawel, de koplampen er in gezet.

Lekker standje   ;D

Teasertje

Bouk heeft zelf nog foto's van het geheel.

Het was weer gezellig, Bouk!  ;)

Ewout Schalkwijk

Eindelijk is die auto af. Die lampen maken hem 10 jaar jonger. (De auto :eusa_whistle:)

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Ja de verjongingskuur is doorgevoerd ;D en het geeft mooi licht. Het torretje loop weer heerlijk. 
Mars bedankt weer , het was weer ouderwets gezellig.

maruska

geen restanten van plakkende apekoppen terug gevonden Bouke ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 20-11-2013 09:08:55
geen restanten van plakkende apekoppen terug gevonden Bouke ? ;D

Neu. We waren gisterenavond lekker saampjes en daardoor bloedserieus ;D