B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Bouke

Gisteren met Marcel dus aan de klus geweest,niks spannends. Maar wel foto's gemaakt ;D

Voor

En na ;D

Het interieurfilter wisselen was ook geen luxe :eusa_shifty:

maruska

mooie aanblik zo Bouke, maaruh, hoe kunnen je handen nou vies zijn als je lampen wisselt ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Vandaag liep ik tegen af en toe een start probleem aan. Na een paar keer wat open en dicht doen met de ab doet hij het gewoon weer ::) Ik denk dat het te maken heeft met onze toch gisteren naar de stroomrichting van de benzine. Daar het er niet logisch uit zag hoe het filter zat. We hebben gekeken waar bij niet awd's de branstofpomp zit. Misschien dat het daar mee te maken heeft :eusa_think:

Taranis

Je bericht is een beetje door elkaar gehusseld, maar er staat toch een flowrichting op het filter?

Bouke

Citaat van: Taranis op 20-11-2013 15:28:32
Je bericht is een beetje door elkaar gehusseld, maar er staat toch een flowrichting op het filter?
Ja dat klopt maar Mars twijfelde ff dus wat gechecked en gespeurd,maar het bleek te kloppen.

V70geRwin

Mooi hoor die lampen, doet de auto veel goed idd  :eusa_dance:

elianmars

Citaat van: Taranis op 20-11-2013 15:28:32

Staat er inderdaad op. Ook op het oude filter.
Maar bij een AWD liggen het filter en de leidingen een beetje vreemd. Het pijltje wees een kant op, die voor mij onlogisch leek. Omdat ik toevallig van de week op het Volvoforum een topic had gelezen over problemen, brandende lampjes en een filter dat verkeerd was gemonteerd, hoopte ik dat dit misschien de oorzaak van het brandende lampje zou zijn.

Omdat de leidingen bij de AWD niet te volgen zijn (lopen over de tank naar achteren toe, hebben we vanaf het gat, binnenin de wagen, gekeken hoe het zat.
Vandaar dus het verhaal van Bouk  :)

Hiker

Dat heldere licht blijft mooi!
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

StefanCJ

Ziet er strak uit met die lampen Bouke  :eusa_clap:

Bouke

Hoeveel k is deze xenon Steef ? 4300 ???

rogerV701998

Inderdaad erg netjes!

StefanCJ

4300 volgens mij. Ik heb trouwens nog twee kleine ballasten liggen, die zijn nieuw. Die er nu in zaten waren een samenvoegsel.

Marc O.

Mooi hoor, die heldere lampen. Ziet er net weer wat frisser uit :)
...The Nile isn't just a river in Africa...