B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Vandaag de 🐼voorzien van nieuwe bougies, luchtfilter en interieurfilter. Remvloeistof getest met mijn nieuwe testertje :eusa_dance: en dat was dik in orde. Nu alleen nog de olie verversen en een nieuwe olie filter en hij kan er weer tegen.

Sbv

morgen de rest maar even doen

triton

Neem je het testertje mee Bouke?
Professioneel raddraaier

Bouke

Bouke

Met udzs meet bij hooftman had ik met uit de hal rijden mijn uitlaat geraakt op een stalen strip. Ik hoorde verder geen lawaai en dus viel het wel mee. Maar de laatste tijd dacht ik mijn haakse overbrenging te voel. Het klonk metaalachtig. Dus toen ik gisteren spul van Mark weg bracht toch maar op de brug gezet. Toen bleek dat de uitlaat uit een rubber was geschoten en de klem die de twee uilaatdelen klemt scheef zat. Dus dat was snel gemaakt. Ook zagen we dat er een kering van de haakse overbrenging lekte. Omdat ik vandaag toch naar Hooftman ging om een paar ab's in te leren gelijk nieuwe keringen besteld. Het zijn er twee, tja welke lekt er dan , uh doe ze dan maar alle twee want ik wil het niet twee keer open gooien. Hebben we weer wat te doen zullen we maar zeggen.

elianmars

En zo blijf je lekker bezig, Bouk  ;D

Bouke

Bouke

Oja ik heb een beige cd- wisselaarbak gekocht( moet nog wel betalen ;D)

Lunadust

Leuke cadeautjes voor jezelf op je eigen verjaardag  :)
Techneut, geen dichter.

Taranis

Uit eigen ervaring: als je toch de HO vanonder de auto gaat halen, doe alsjeblieft alle keerringen van de HO inclusief de deling in het midden van het huis. Anders zet je 'm terug onder de auto en lekt binnen een week de deling van het huis.

De kosten zijn het niet, het is echt tientjeswerk. De ergernis en arbeid daarentegen...

Just my 2 cents...

Sbv

het is een aandrijfas keerring die op de HO zit. de rest lijkt netjes dicht enkel deze lekt licht

elianmars

Pakkingen van de HO zijn niet zo lang geleden vervangen, bij vorige eigenaar.
Althans, dat stond op een factuur.

Bouke

Citaat van: elianmars op 21-02-2014 13:44:28
Pakkingen van de HO zijn niet zo lang geleden vervangen, bij vorige eigenaar.
Althans, dat stond op een factuur.
Ja maar er stond niet welke :eusa_shifty:

elianmars

Staan er geen onderdeelnummers op de factuur?

Bouke

Citaat van: elianmars op 21-02-2014 18:50:04
Staan er geen onderdeelnummers op de factuur?
Vast wel , maar ik heb gewoon nieuwe besteld :angel: voor waar het lekt, het moet toch gebeuren ;)