B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Citaat van: Sbv op 07-07-2014 20:18:00
ik heb er nog 1 van de S70R liggen, vorig jaar vervangen, gewoon omdat het kon  ;D

Ik rij zo ff die kant op, gaan we mijn oude ook ff proberen, deed zn werk wel ondanks tune maar was wat trager aan t worden dus we gaan t zien. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Gisteren was Leon hier met een ander tcv om te testen, dit deed niks eigenlijk :-\   Maar aangezien ik naar school moest om het schooladvies van Rens te bespreken ed. ging Leon nog speuren naar vacuumlekkage, maar dat zag er goed uit en geen lekken. Toen ik terug was hebben we de bobines los gehaald en de bougies bekeken. Aldaar waar bobine 1 vervangen was zat ook een weggeschroeide bougies. Gelukkig had Leon nog een gebruikte set bij zich en hebben we die vervangen. Daar ging het spul beter van lopen , maar nog steeds begint dat hok te hakkelen zodra er iets meer dan gas geven. Van de week maar de lmm uitwisselen met dop2. Kijken wat dat gaat doen :eusa_think: het is net of hij zich verslikt als je lekker gas wil geven  :eusa_shifty:

Sbv

Eventueel kan je ook wat met mijn auto uitwisselen als je wilt

Bouke

Citaat van: Sbv op 08-07-2014 19:21:59
Eventueel kan je ook wat met mijn auto uitwisselen als je wilt
Dat moeten we an de week of zo maar eens doen ;)

leons850

Volgens mij is de lmm van dop 1 en 2 gelijk, maar dat kan Sander vast makkelijk uitzoeken. Samen even kijken is natuurlijk wel zo makkelijk. Mocht er hulp nodig zijn dan hoor ik het wel mannen, als ik dan tijd heb kom ik ook mee zoeken.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Net ff naar de lmm gekeken maar die lijken anders :eusa_shifty: verder net een koplamp gewisseld van dop2 en het water in het kvs systeem vervangen voor mooie roze kvs. Dat kon nu wel na dat blijkt dat het systeem niet lekt.
Morgen laat ik dop2 voorkeuren, mocht alles oké zijn melden ze hem gelijk af en kan dop2 de verkoop in. Indien niet dan heb ik wat te doen ;D

leons850

Dan toch met Sander wisselen. ;)
Bougies al omgestoken?

Bouke

Citaat van: leons850 op 09-07-2014 11:51:30
Dan toch met Sander wisselen. ;)
Bougies al omgestoken?
Nee ik denk toch dat dat het niet is omdat hij verder zo goed loopt.

Sbv

Brandstof pomp ? Even in Vida naar Fuel trim kijken. Je kan ook zaken meten tijden het rijden

Bouke

Misschien ff samen doen San als je tijd hebt :eusa_shifty:

Sbv

Citaat van: Bouke op 09-07-2014 12:31:33
Tijd.....wat is dat ook alweer  ; ;D. We houden wel even contact wat en hoe op korte termijn

Bouke

Citaat van: Sbv op 09-07-2014 12:32:54
Citaat van: Bouke op 09-07-2014 12:31:33
Tijd.....wat is dat ook alweer  ; ;D. We houden wel even contact wat en hoe op korte termijn
We appen wel ;)

Bouke

Zo goed nieuws van dop2 die is weer door de apk :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

KIM

leons850

Hoppa!
Mooi dat het gelukt is Bouke.
Nu DOPR nog fixxen. :D