Klap sleutel X70

Gestart door arjen850, 04-08-2013 22:50:48

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Citaat van: arjen850 op 15-08-2013 22:28:09

http://priad-autosleutels.nl/winkel?page=shop.product_details&category_id=4&flypage=flypage.tpl&product_id=699

Daar istie dan heren, 25,50 incl. verzenden en een nieuwe battery :D

Als je hem bestelt (kan dus gewoon bij PRIAD) Geef dan meteen dit artikelnummer mee in de bestelling ;)

Het artikelnummer is: "WP0002-1".

Just to be sure. Ik heb geen AB voor mijn CV en dus ook geen elektronica om over te zetten. Resulteert dit niet in een stel lamme knoppen die naar binnen vallen (omdat er niets achter zit)?
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

arjen850

Citaat van: pwberg op 15-08-2013 22:31:10

http://priad-autosleutels.nl/winkel?page=shop.product_details&category_id=4&flypage=flypage.tpl&product_id=699

Als je hem bestelt (kan dus gewoon bij PRIAD) Geef dan meteen dit artikelnummer mee in de bestelling ;)

Just to be sure. Ik heb geen AB voor mijn CV en dus ook geen elektronica om over te zetten. Resulteert dit niet in een stel lamme knoppen die naar binnen vallen (omdat er niets achter zit)?

Je wilt een 850 sleutel erin zetten?

pwberg

Citaat van: arjen850 op 15-08-2013 22:49:53
Citaat van: pwberg op 15-08-2013 22:31:10

Je wilt een 850 sleutel erin zetten?

Da's wel het idee, ja. Alleen dan zonder electronica.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

ruspek

Is deze klapsleutel ook aan je sleutelbos te maken?
Ik zie op de foto's nl. nergens een oogje oid.

Groet Ruben

V70 classic 140 pk benzine, mj 2000

pwberg

Citaat van: ruspek op 16-08-2013 11:36:38
Is deze klapsleutel ook aan je sleutelbos te maken?
Ik zie op de foto's nl. nergens een oogje oid.

Goeie  :)
(\_/)
(O.o)

MVeldhuis

ik meen op de kopse kant een gaatje voor een ring te zien.

pwberg

Citaat van: MVeldhuis op 16-08-2013 16:59:27

Zit inderdaad een gaatje, maar lijkt me wat klein voor een sleutelring.
(\_/)
(O.o)

MVeldhuis

Citaat van: pwberg op 16-08-2013 17:02:42
Citaat van: MVeldhuis op 16-08-2013 16:59:27

Zit inderdaad een gaatje, maar lijkt me wat klein voor een sleutelring.

Touwtje, opboren...

ruspek

als t maar kan, en een beetje netjes ;)
Als er ietsje opgeboord moet worden is dat geen probleem.

Maar iemand die hem al echt in het handje heeft gehad? die uitsluitsel kan geven?
Groet Ruben

V70 classic 140 pk benzine, mj 2000

innocenti

Heb m net ook besteld.

Kan je de sleutelbaard bij elke sleutelmaker laten slijpen?

Hiker

Citaat van: ruspek op 16-08-2013 20:04:55
als t maar kan, en een beetje netjes ;)
Als er ietsje opgeboord moet worden is dat geen probleem.

Maar iemand die hem al echt in het handje heeft gehad? die uitsluitsel kan geven?

Ik heb een bij dopie in de hand gehad......eerst,  op de foto, dacht ik laat maar. Weer zinloos geld......Maar toen ik hem vast had, had zoiets van hebben. Voelt stevig en solide aan.

Dat gaatje is heel klein......Ik maak daar een heel klein ringetje of zwart touwtje van. Wij hebben een sleutelrekje en daar hangen ze aan. Verder hen ik de sleutel altijd los.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

pwberg

Nog even naar aanleiding van de opmerking van Arjen; deze sleutel is toch gewoon te gebruiken voor de (mijn) 850?
(\_/)
(O.o)

BBS

En ook hier besteld bij "Priad" en nu hopen op een snelle levering :eusa_dance: :eusa_pray:
Volvoloos....

arjen850

Citaat van: pwberg op 16-08-2013 21:14:14
Nog even naar aanleiding van de opmerking van Arjen; deze sleutel is toch gewoon te gebruiken voor de (mijn) 850?

Geen idee eigenlijk, zal ik even induiken. Je kunt als electronica ergens op dit forum wel een defecte afstands bediening scoren, dan is de binnenzijde in ieder geval gevuld van de klapsleutel.

pwberg

Citaat van: arjen850 op 16-08-2013 23:04:52
Citaat van: pwberg op 16-08-2013 21:14:14

Geen idee eigenlijk, zal ik even induiken. Je kunt als electronica ergens op dit forum wel een defecte afstands bediening scoren, dan is de binnenzijde in ieder geval gevuld van de klapsleutel.

Hoor het wel, alvast bedankt.

Defect binnenwerk is ook een goed idee, hoeft toch allemaal niet te werken.  ;D Baard lijkt me hetzelfde, dus daar volgens mij geen probleem.

Komend weekend maar eens bestellen...  :eusa_dance:

EDIT: Gedaan...
(\_/)
(O.o)