Geheime bergplekken in mijn achterbank ???

Gestart door mauricenl, 11-11-2004 16:28:03

Vorige topic - Volgende topic

mauricenl

Aan de de achterkant van mijn achterbank van mijn Estate, zitten vakken met veerende kleppen.

Een perfecte schuilplaats om te smokkelen, alleen niet groot genoeg voor sigaretten of flessen sterke drank.. :-)

Maar waar is dat voor ?? of wat hoort daar te zitten??

Bas850

Opvangnet voor je hond als je hard remt. ;D

Groet Bas
"to finish first, you first have to finish"

thuur

Citaat van: Bas850 op 11-11-2004 16:37:46

Groet Bas

En we noemen het een bagagenet want een beetje hond vliegt daar nathuurlijk doorheen bij een frontaaltje met 50....  ;D

Gr 8)

Erik_M.

Citaat van: thuur op 11-11-2004 16:50:14

Groet Bas

En we noemen het een bagagenet want een beetje hond vliegt daar nathuurlijk doorheen bij een frontaaltje met 50....  ;D

Gr 8)

wel in kleine vierkantjes dan   :'( , want zo'n net schijnt best sterk te zijn.

b0nkolok

Als je de zittingen van je achterbank opklapt en de rugleuning naar voren klap, maak je een balzaal van je bagageruimte. Die kleppen maken de 'kloof' dicht tussen je normale bagageruimte en de achterkant van de rugleuning. Til ze maar eens op als je die balzaal hebt gemaakt. Juist dan zit daar de smokkelruimte.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Jan_D.

Citaat van: Erik_M. op 11-11-2004 17:39:47

Groet Bas

Gr 8)

Maken ze zo die hondebrokken?? ???

Raf

Citaat van: b0nkolok op 11-11-2004 22:17:15
Als je de zittingen van je achterbank opklapt en de rugleuning naar voren klap, maak je een balzaal van je bagageruimte. Die kleppen maken de 'kloof' dicht tussen je normale bagageruimte en de achterkant van de rugleuning. Til ze maar eens op als je die balzaal hebt gemaakt. Juist dan zit daar de smokkelruimte.

hey B0nk,

wil je dat eens beter uitleggen want ik ben niet helemaal mee met je uitleg!!
bij mijn 850 zit in die klepjes inderdaad een bagagenet. dus ik weet niet goed hoe zoiets een 'kloof' moeten dichten.

groetjes
Raf
De gustibus non disputandum est!

thuur

Citaat van: Erik_M. op 11-11-2004 17:39:47

Groet Bas

Gr 8)

Een loszittend kind van 30 kilo weegt bij een frontaaltje van 50 hetzelfde als een volwassen olifant (3,5 ton). Een 'kleine' grote hond zal dus het gewicht van 2 olifanten in het net werpen. Als het dan echt blijft zitten, is het inderdaad een heeeeeeeeeeeeel sterk net ;)

Gr 8)

Reitse

Thuur, als Volvo-rijder heb je een Golden Retriever. Die worden wel aardig vet als ze meer dan 40 kg gaan wegen....

thuur

Citaat van: Reitse op 12-11-2004 10:01:41
Thuur, als Volvo-rijder heb je een Golden Retriever. Die worden wel aardig vet als ze meer dan 40 kg gaan wegen....

Dan val ik weer buiten de boot want ik heb een witte herder ;D ;)

Gr 8)

M a r c

Balen... ik heb geen hond  ;D

Maar ook geen estate  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

b0nkolok

Kan Mauricenl misschien een plaatje maken van die kleppen? Hij heeft tot nu nog niets geantwoord op z'n kleppenvraag.
Raf: het hangt van de plaats van die kleppen af, toch? Boven op de rugleuning achter of onderaan de rugleuning.
PS: ik heb geen hond, maar gebruik ze als visnetten.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

mauricenl

Ik ga eens een foto maken van mijn kleppen.. :-))
Een bagagenet cq honden-friet-machine vind ik aannemelijker dan het overbruggen van een kloof.  

Ploâtje kompt eran!