Aub steun mij via een FB actie: De Foto's van de rit in een Ferrari

Gestart door LQDI, 17-08-2013 09:08:20

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

arjen850

T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

LQDI

Citaat van: arjen850 op 24-08-2013 16:22:10
Super leuk, wanneer ga je vliegen met een Ferrari?

Ik wordt morgen gebeld voor het prikken van een datum :D

Turbobiker

De Tussenpaus

verron

Gefeliciteerd man, geniet ervan!! Het is een superervaring.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

henry classic v70

Heel gaaf, natuurlijk hoort daar een verslag bij met foto's en filmpje etc.
Neem een secondant mee tijdens dit evenement, voor die persoon zal dit zeker geen straf zijn ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

verron

Citaat van: henry classic v70 op 25-08-2013 23:12:40
Neem een secondant mee tijdens dit evenement, voor die persoon zal dit zeker geen straf zijn ;D

Jij biedt je zeker graag aan voor deze ondankbare job........?  ;D ;D

henry classic v70

Citaat van: verron op 26-08-2013 08:41:22
Citaat van: henry classic v70 op 25-08-2013 23:12:40

Jij biedt je zeker graag aan voor deze ondankbare job........?  ;D ;D

Was eigenlijk een tip, zal vast wel één van z'n maatjes mee willen ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Walter

Mooi, leuk, hoor wel waar en wanneer. We hebben jou geholpen, nu gaan we met elkaar genieten toch? Dus iedereen een minuutje rijden :)

Gefeliciteerd :)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

LQDI

Zoals beloofd zou ik enkele foto's hier nog plaatsen na het rijden in de Ferrari die ik mede dankzij jullie heb gewonnen. Mijn excuus voor de vertraging want er is helaas een overlijden en een echtscheiding in mn vriendengroep gebeurd.

Om te beginnen. Zaterdag 14 september zou ik mij om 10:00 's ochtends bij Munsterhuis melden. om 9:59 liepen we naar binnen en werden we vriendelijk verwelkomd door de heer Bömer. Die zette mijn vader en ik al snel aan een fijn bakkie pleur. In de tussentijd even rondgesnuffeld naar al het moois wat er daar zoal in de showroom staat. Ondertussen ging de heer Bömer het italiaanse raspaardje wekken waarmee ik een stukje zou mogen rondtoeren. Al snel was er een luide stationaire brom te horen in de werkplaats. De brom van een F430. Helaas regende het cats n dogs dus 'moesten we het hier maar mee doen want 600PK in de regen schiet niet heel veel meer op dan dit'. Alles behalve vervelend natuurlijk  ;D
We liepen de werkplaats binnen en zo stond ie voor me klaar.

De tank was bijna leeg dus de verkoper van Munsterhuis zei: 'Laat mij het eerste stukje maar rijden zodat ik de nodige uitleg kan doen'. Nou prima op naar het tankstation waarbij ik zowaar nog aan het werk gezet werd :P :

Vervolgens is de verkoper naast mij gaan zitten en zijn we even langs mn ouderlijke huis geweest aangezien mn moeder ook best van een mooie auto houdt.
Wat is het toch heerlijk om 490 Pk onder den arsch te hebben zeg. Het invoegen van de snelweg ging al met rijbewijsverslindende snelheden :D

Eenmaal aangekomen in de woonwijk.

De heer verkoper had wel trek in een pafje dus terwijl mn moeder net eraan komt gerent zei ie: 'Anders ga mooi een stukje met je moeder ernaast rijden'. Zo gezegd zo gedaan. Dit was haar gelaatsuitdrukking na de tijd. Spreekt boekdelen toch?:D :

Nadat k mn moeder thuis weer had gedropt stapte heer Bömer van Munsterhuis weer in en zijn we met nog een paar flinke tussenacceleraties en illegale snelheden weer met frisse tegenzin terug gegaan naar het bedrijf. Het was een dag om nooit te vergeten. Bedankt alle stemmers, zonder jullie was het niet gelukt :)

Ben zelden met tegenzin weer in mn roffeltje gestapt ;)

verron

chips, ik zie geen foto's  :'(

Jaaaaaaaaaaaaa daar zijn ze wel ;D

knoertS70

Mooi verhaal en blij dat we je hebben hunnen helpen. Ik zie alleen de foto's niet  ???
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Hans Duiven

Geweldig verhaal.

Genieten!

En dan de deceptie dat je weer in je Volvo stapt...Heel begrijpelijk!

;D

Hans