Pakkie met zijn silversand 2.5 10V - verkocht

Gestart door Pakkie, 21-08-2013 14:46:36

Vorige topic - Volgende topic

HJBiemond

Goed bezig met de 10 klepper ! :eusa_clap:
'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue Solid - 16" Perfo - 265.000km

Raysa

Kijk, dat is nou eens een goede investering. Erg goed bezig.
Er is meer in het leven dan een Volvo, daarom rij ik Volvo...

Pakkie

Parkers is idd ook een optie, maar wou het eerst op de "originele" manier proberen :)

Tja, stiekem zijn het aardige investeringen alles bij elkaar (meer dan de aanschafprijs :)), maar de V70 is straks wel naar mijn zin en qua onderhoud kan hij er hopelijk ook weer even tegenaan.....

The Volvoboy

Citaat van: Pakkie op 31-08-2013 22:05:31
Parkers is idd ook een optie, maar wou het eerst op de "originele" manier proberen :)

Tja, stiekem zijn het aardige investeringen alles bij elkaar (meer dan de aanschafprijs :)), maar de V70 is straks wel naar mijn zin en qua onderhoud kan hij er hopelijk ook weer even tegenaan.....

Herkenbaar ;D Ik heb ook al 2 keer de aanschafprijs uitgegeven aan modificaties geloof ik :P Maar niet te veel overnadenken ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

hertogjan6

Citaat van: The Volvoboy op 31-08-2013 21:08:38
Ik heb de mistlampen gewoon vastgedraaid met parkers :eusa_shifty:

Beunhaas hahah ;D

...als het zit zit het ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Vulk

Mooi! Iemand die begint bij het begin, mooi!

Pakkie

Inmiddels passende schroefjes gehaald om de mistlampen te monteren. Montage was kinderspel, maar om de twee relais te monteren moest ik even een het slangenmens uithangen, maar ook dat is gelukt :) Met dank aan Hike voor de levering van de perfecten lampen. Alles was splinternieuw in Volvo-verpakking muv de lampen zelf, maar ook die verkeren nog in prima staat.

Zonder lampjes:

Met lampjes:

En ja, ze werken ook nog :)

Bij aankoop zat er geen rolhoes bij en aangezien ik gisteren tocht in de regio den Haag was, heb ik een in nieuwstaat verkerende rolhoes opgehaald bij Volvoboy.

The Volvoboy

Netjes! Smoelt veel beter zo met mistlampen :) En die rolhoes staat natuurlijk ook prachtig :angel:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

HJBiemond

Die hoes........... die komt me bekend voor :eusa_shhh:
'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue Solid - 16" Perfo - 265.000km

marrrcel

Goed bezig. Mooie MX-5 ook! Jouw brandstoflekkage bij een volle tank kan ook worden veroorzaakt door een falende afsluiting van de brandstofpomp en tank. Je kunt hem volledig aftanken en de kofferbakbekleding losschroeven (4 boutjes), waarna je een metalen plaatje boven de pomp kunt verwijderen. Vervolgens kan je kijken en ruiken waar het euvel zit. Hopelijk kan je de oorzaak op die manier achterhalen, anders moet mogelijkerwijs je tank zakken.

Succes ermee!

Hiker

Citaat van: Pakkie op 02-09-2013 15:12:39
Inmiddels passende schroefjes gehaald om de mistlampen te monteren. Montage was kinderspel, maar om de twee relais te monteren moest ik even een het slangenmens uithangen, maar ook dat is gelukt :) Met dank aan Hike voor de levering van de perfecten lampen. Alles was splinternieuw in Volvo-verpakking muv de lampen zelf, maar ook die verkeren nog in prima staat.

Zonder lampjes:
http://www.ring-world.nl/Foto's/Mijn auto/Volvo/mlamp.JPG

Met lampjes:
http://www.ring-world.nl/Foto's/Mijn auto/Volvo/mlamp1.JPG

En ja, ze werken ook nog :)
http://www.ring-world.nl/Foto's/Mijn auto/Volvo/mlamp2.JPG

Bij aankoop zat er geen rolhoes bij en aangezien ik gisteren tocht in de regio den Haag was, heb ik een in nieuwstaat verkerende rolhoes opgehaald bij Volvoboy.
http://www.ring-world.nl/Foto's/Mijn auto/Volvo/rolhoes.JPG

WOW....en leuke radio...heb exact dezelfde.... :D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Pakkie

Dank voor de tip. Zal de volgende keer eens bij de pomp kijken. MX-5 is inderdaad erg veel fun voor weinig geld. Nu beide auto's op benzine rijden (de X5 was diesel) maakt het qua kosten niet zo veel uit met welke auto ik woon-werk doe (100 km retour). Met dit weer blijft de Volvo dus thuis staan en rij ik dagelijks dakloos met de MX-5 heen en weer.

Pakkie

Vandaag eindelijk de achterspoiler gemonteerd. Voor 150€ een vers gespoten spoiler inclusief originele beugeltjes gekocht bij Estate-services. Met dank aan dit forum voor wat tips was montage in een paar minuten gebeurd. Eindelijk af van dat kale kontje. Toch een hele verbetering qua looks met de Perfo-velgen en achterspoiler. Ik ben er in ieder geval blij mee. Binnenkort maar eens de beschadiging op de achterbumper wegwerken. Spuitbus in kleur staat al klaar :)

Before:

After:

elianmars

Julian

Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM