voorstelronde florisk; 850 T-5R DOP

Gestart door florisk, 23-08-2013 13:21:56

Vorige topic - Volgende topic

Raysa

Er is meer in het leven dan een Volvo, daarom rij ik Volvo...

marrrcel

Hey Floris!

Leuk dat je je voorstelt en gefeliciteerd met een vlekkeloze APK! Mooie plaatjes. Ik ben blij dat je - ondanks de kapitaalinjecties die op de aanschaf volgde - happy met de T-5R bent. Het is een mooi ding.

We zien elkaar nog wel en je bent altijd welkom bij mij voor een poetssessie  :laugh:
Groeten,

Marcel

florisk

Citaat van: Miek op 27-08-2013 15:33:57
Mooie DOP!!

Bekende wasplek ook. Daar wassen wij onze DOP ook altijd ;) Tijdje terug toen we daar weer aan het wassen waren heeft mijn man ook iemand met een DOP T-5R (was geen forumlid maar wel bekend met het forum via een vriend dacht ik) even geholpen met de linker koplamp, was jij dat toevallig?  8)

edit: typo

Hoi Miek,
Ja dat was ik, nogmaals dank aan je man! Dat was een gepriegel met dat fittinkje toen, maar heel prettig dat 850 liefhebbers bereid zijn elkaar te helpen :)

florisk

Citaat van: marrrcel op 28-08-2013 08:25:10
Hey Floris!

Leuk dat je je voorstelt en gefeliciteerd met een vlekkeloze APK! Mooie plaatjes. Ik ben blij dat je - ondanks de kapitaalinjecties die op de aanschaf volgde - happy met de T-5R bent. Het is een mooi ding.

We zien elkaar nog wel en je bent altijd welkom bij mij voor een poetssessie  :laugh:
Groeten,

Marcel

He Marcel,

thanks, lijkt me leuk een poetssessie. Laat het je weten als ik in de buurt van nijmegen ben!

UserID6342

Bekende auto, het is en blijft een mooi ding Floris  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Miek

Citaat van: florisk op 28-08-2013 10:06:03
Citaat van: Miek op 27-08-2013 15:33:57
Mooie DOP!!

Bekende wasplek ook. Daar wassen wij onze DOP ook altijd ;) Tijdje terug toen we daar weer aan het wassen waren heeft mijn man ook iemand met een DOP T-5R (was geen forumlid maar wel bekend met het forum via een vriend dacht ik) even geholpen met de linker koplamp, was jij dat toevallig?  8)

edit: typo

Hoi Miek,
Ja dat was ik, nogmaals dank aan je man! Dat was een gepriegel met dat fittinkje toen, maar heel prettig dat 850 liefhebbers bereid zijn elkaar te helpen :)

Dus toch, ik dacht het al te zien aan het kenteken maar wist het niet zeker.
Een extra warm welkom dan! Leuk dat je je uiteindelijk toch aangemeld hebt hier  ;D
Ik zal je dank doorgeven!
Wat een beest...

florisk

Citaat van: Dirk342 op 28-08-2013 23:52:54
Bekende auto, het is en blijft een mooi ding Floris  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Bedankt Dirk, ook voor je hulp met de turbo en andere onderdelen!

UserID6342

Zoals ook al gezegd Floris; Graag gedaan !