transponder chip in sleutel v70 uit 98

Gestart door elmo2, 25-08-2013 21:03:11

Vorige topic - Volgende topic

elmo2

Hoi,

Wie heeft er zijn sleutel al opgesneden van een V70 uit 98 om de transponder chip over te zetten?

Reden van de vraag is dat ik een sleutel in hong kong besteld heb met transponder (id 44) alleen die wordt niet herkend bij de dealer.
Nu heb ik contact met de verkoper, echt top overigens, maar die zegt de juiste chip opgestuurd te hebben.

Dus aangegeven dat hij niet werkt, nu vroeg hij wat voor chip eventueel met nummer in mijn huidige sleutel zit, alleen gezien het feit dat ik maar 1 sleutel heb durf ik hem niet zo goed op te snijden om hem eruit te halen.
Dus vandaar de vraag wie dit al heeft gedaan en of dat die het nummer en of foto zou willen pb-en of plaatsen.

grtz,

Elmo

elmarconi

Moet de sleutel niet eerst mbv de dealer ingelezen worden voordat de auto 'm herkent?
--
Autogas Inside . . .

elmo2

Citaat van: elmarconi op 25-08-2013 21:04:58
Moet de sleutel niet eerst mbv de dealer ingelezen worden voordat de auto 'm herkent?

Yep en dat ging fout, ik had de sleutel al laten kopieren, alleen de transponder chip moest nog gekoppeld worden.
Alleen bij de volvo dealer gaf hij een foutmelding dat de transponder chip niet gevonden werd of de ring in het slot kapot was. :-(

elmarconi

Off-topic, hoeveel transponders/sleutels kun je aan 1 auto koppelen?
--
Autogas Inside . . .