Ranger Alarm

Gestart door BartT5R, 12-11-2004 09:46:51

Vorige topic - Volgende topic

BartT5R

In Belgiƫ gebruikte men destijds niet het originele Volvo alarm maar een aftermarket van Ranger, omwille van een gebrek aan een Volvo goedgekeurd alarm.

Deze alarmen zijn herkenbaar aan het zwarte ab kastje met RTT/D/X0824 op de achterzijde.

Volgens de dealer werden zij geleverd door een firma Voss uit Hasselt. Kan iemand dit bevestigen of ontkennen? Ik vind er op internet namelijk niets over.

En ik heb nog maar 1 kastje.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

BartT5R

Citaat van: Ludo op 12-11-2004 09:53:38
Bart, jij hebt toch hetzelfde Volvo alarm als mij.?

Klopt Ludo,
maar het is blijkbaar dus een Ranger.
Thx voor de PDF file ;D

Volgens de dealer moet de stuurunit er uit en opgestuurd worden naar Vos, om daar geherprogrammeerd te worden.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

TTT242

Ik ken die Firma Vos. Heb ik nog ooit een alarm en afstandsbediende centrale vergrendeling laten inbouwen in m'n 480. Dat adres in Hoesselt is een produktie/verdeel hal op het industrieterrein vlakbij de afrit Bilzen van de E313. Ze bouwen daar ook alarmen in ter plaatse in de garage maar verdelen ook van hieruit de alarmsystemen aan plaatselijke autoshops die ze dan ook in hun garage laten installeren. Mij lijkt het toch handig dat ze in het verdeelcentrum daar de meeste kennis van zaken hebben ivm een lokale autoshop die zo af en toe eens iets van dat merk zal installeren.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire