beugel achterbumper 850

Gestart door Wimpelman, 26-08-2013 10:33:26

Vorige topic - Volgende topic

Wimpelman

Mannen,

Ik zoek een bumperbeugel van de 850. Die is rechts achter weggeroest. Op internet kan ik zo snel niets vinden.
Heeft iemand enig idee waar ik dat kan krijgen?

Thanks.

Wim

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Dealer kan je ze gewoon bestellen

Wimpelman

Geloof ik, maar heb erg de neiging om de dealer een beetje te omzeilen.. Alle respect voor de dealer hoor, maar de prijzen zijn soms net iets te gortig...

Driven2Shine

Die beugels kosten een paar tientjes en dan heb je verse.
Heb ik ook gedaan en kost je de kop niet.

RBR

O.a. Estateservices heeft ze liggen, als je toch bezig bent kan je ze misschien beter beide vervangen en gelijk nieuwe bouten er in draaien.

Bij mij was er een weg geroest en de ander leek nog goed totdat de bumper er af ging, was blij dat ik er twee had besteld ;)
S60 T5M 350pk "RS350"

Thys

Precies, iets van 15 euro.per stuk ofzo. Check ook even of je de bouten kunt hergebruiken.

UserID6342

Citaat van: Wimpelman op 26-08-2013 11:08:16
Geloof ik, maar heb erg de neiging om de dealer een beetje te omzeilen.. Alle respect voor de dealer hoor, maar de prijzen zijn soms net iets te gortig...
Onzin ! Dan weet je zeker dat je origineel hebt en dus goed en wat altijd past.  Als je dat te duur vind, misschien beter gaan fietsen ?

Wimpelman

nou nou...

Vergelijk eens een airco compressor of een kachelventilator bij de dealer of elders....

Sbv

Citaat van: Wimpelman op 26-08-2013 11:08:16
Dan niet....Zal wel aan mij liggen dat ik het niet snap. Een dealer is echt niet altijd duur, al denken sommige mensen hier dat het altijd wel zo is.

Even goed op de sloop zoeken, misschien kom je daar nog goede tegen. Fietsen is een goede optie, veel goedkoper

Driven2Shine

Maar we hebben het hier niet over een airco compressor of een kachel ventilator dus die vergelijking gaat scheef.

Haal gewoon een set verse beugels bij de dealer, voor die 30 euro ben je van het gezeur af of is 30 euro ook te duur?

Wimpelman

nee hoor niet te duur. Ik had geen idee van de prijzen, voordat ik mijn opmerking over de dealer plaatste. Ik haal ze daar.

RBR

Citaat van: Thys op 26-08-2013 11:14:30
Precies, iets van 15 euro.per stuk ofzo. Check ook even of je de bouten kunt hergebruiken.

voor die 2 euro voor een set bouten zou ik ze altijd mee vervangen, je zult altijd zien dat ze afbreken bij demontage en dan sta je daar zonder bouten  ;D
S60 T5M 350pk "RS350"