Meer hoofdruimte.

Gestart door Grutte Pier, 27-08-2013 20:06:20

Vorige topic - Volgende topic

Grutte Pier

Na het een tijdje zonder een 850 te gedaan hebben toch maar weer een aangeschaft. Maar aangezien ik vrij lang ben 2.06m het volgende probleem, mijn vorige 850 had geen dakraam deze wel en nu het vervelende ik zit net mij haar tegen het dak. Mijn huidige 850 is uitgerust met een elektrisch verstelbare stoel mijn vraag is dan ook gaat de hoogteverstelling van een normale stoel lager? Of heeft iemand tips om het stoel frame te verlagen?.

pwberg

Citaat van: Grutte Pier op 27-08-2013 20:06:20en nu het vervelende ik zit net mij haar tegen het dak.

Iets met een tondeuse.......  ;D ;D

Sorry, kon het niet laten. kan je helaas inhoudelijk niet verder helpen
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

innocenti

Elektrische stoelen kunnen in hoogte veranderd worden. Het frame zit met 4 bouten aan de stoel vast. Per bout kan je 3 hoogteposities kiezen. Hopelijk voor je staat ie in de hoogte stand.

Ikzelf heb een recaro style xl in de auto. Ben 2,02m en heb zeker 8cm hoofdruimte. Heb ook een open dak.

Grutte Pier

Bedankt voor de tip!. Zal morgen gelijk de stoel er uit pakken, zoals ik het nu kon bekijken staat hij inderdaad in de hoogste stand.

En anders toch maar die tondeuse :P