distributie riem

Gestart door clubman, 28-08-2013 21:47:24

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Citaat van: KIM op 29-08-2013 07:07:31
Citaat van: grijzev70tdi op 28-08-2013 23:33:13
kop van de sloop 250 euro?  :o Wat voor oplichters ben jij geweest?

Heb nog wel een kop van een 10V, alleen klepsteelrubbers vervangen...

Klepsteelrubbers zitten in de kopset erbij, dus da's geen extra geld, alleen extra werk.

Maar wel aan te bevelen ;) gereedschap hiervoor aankopen is vaak net zo duur als het laten doen.
Als je het maar 1 keer wil gebruiken zou ik het uitbesteden, heb je ook nog garantie.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

clubman

heeft iemand nog een kop liggen voor een 10v en evt prijs  voor een kosten plaatje te maken

ik heb nodig
kop plus vlakken
koppakking
klepdekselpakking
koelvloeistof
olie plus filter
in-uit laat pakking
of is een koppakkingset  goedkoper!

als ik evt een kop heb en de keeringen zien er goed uit is het nodig om ze te vervangen ???
en laatste vraag ben goed met sleutelen{al zeg ik het zelf 8)}
hoe lang heb ik er voor nodig om een kop uit te wisselen

NinaPaul

Set is goedkoper dan losse pakkingen.

Hoe lang je erover doet, kan ik je niet zeggen. Maar ik zou het zeker niet onderschatten. Weet natuurlijk jouw ervaring niet, maar ik zou rekenen op zeker een 8 uur.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

volvobug

Kop vlakken is niet nodig naar mijn mening. Maar even nameten kan natuurlijk geen kwaad.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

clubman

moet ik ook nieuwe kopbouten gebruiken?

NinaPaul

Ik raad het wel sterk aan, maar als ze binnen de tolerantie vallen zou je ze eventueel opnieuw kunnen gebruiken.

Op zo een hele klus zijn dit de kosten niet, geloof een euro of 60.
-Gottfried Leibniz

arjen850

Voor dat geld heb je ook een blok dat de helft heeft gelopen. Compleet overhangen en gaan weer.. lijkt mij meer ;D

Jack v

Nou bied ik je een kop aan die ook nog bijna bij je gebracht word en dan niet reageren ???
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342

Laat gaan, laat gaan.... toch zonde van de tijd en moeite....

NinaPaul

Voor 60 euro een heel blok?
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

Als je hem er zelf uithaald, van mij mag je ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

RoelNL

Citaat van: clubman op 29-08-2013 19:10:09
heeft iemand nog een kop liggen voor een 10v en evt prijs  voor een kosten plaatje te maken

ik heb nodig
kop plus vlakken
koppakking
klepdekselpakking
koelvloeistof
olie plus filter
in-uit laat pakking
of is een koppakkingset  goedkoper!

als ik evt een kop heb en de keeringen zien er goed uit is het nodig om ze te vervangen ???
en laatste vraag ben goed met sleutelen{al zeg ik het zelf 8)}
hoe lang heb ik er voor nodig om een kop uit te wisselen

Ik zou alles nieuw, die onderdeeltjes zijn de kosten. En zeker nieuwe kopbouten. Zal lullig zijn als je bezig bent met terug schroeven als ineens je oude kopbout breekt.

Zal serieus in gaan op dat bod van Jack V.

V70 2.5 lpg 386dkm my 98 mei  10 tot dec 11 sold
V70R AWD 224dkm my 98 dec 11 tot jan 2022 sold
855 DOP T5R 241dkm (+128XXX) my 95 20-2-2014 Sold 4-2017
Honda VFR 800 Vtec my'14 owner since 2018
Honda VFR 750 my'86 owner since 2019
V70 2.5t summon 145dkm owner since 8-2023

twotone

Mij is altijd geleerd; bij twijfel, vervangen. In mijn ogen geld dat ook voor kopbouten :)
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

NinaPaul

Bij een 2e hands kop wel nog even de klepseals vervangen.
-Gottfried Leibniz

clubman

sorry jack mijn excuus ,even gemist in alle heisa  :eusa_doh:
heb toch besloten om de kop te gaan vervangen wil nog niet dat mijn roffel sterft :eusa_naughty:
maar als je aanbod nog staat graag