Koppeling 850 2.5 10V

Gestart door Volvo850Luxury, 01-09-2013 18:04:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Volvoboy

Met warme motor even een paar minuten stationair laten draaien en dan een dot gas geven. Geeft ie dan een pluim blauwe rook dan weet je genoeg (dan zijn de klepsteelrubbers dus aan gort ;) )
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

petrolhead2.5

Citaat van: The Volvoboy op 01-09-2013 23:28:44
Met warme motor even een paar minuten stationair laten draaien en dan een dot gas geven. Geeft ie dan een pluim blauwe rook dan weet je genoeg (dan zijn de klepsteelrubbers dus aan gort ;) )
als je dan toch aan het planken bent en hij 's lekker warm kun je idd alvast vast stellen of je klepsteelrubbers naar de harrie zijn  :D

Vulk

Topic gesloten op vraag van de topicstarter.

We gaan hier verder: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,66180.0.html