slecht lichtbeeld koplampen

Gestart door bluemaster, 16-09-2013 11:01:54

Vorige topic - Volgende topic

bluemaster

De V70 is afgekeurd op o.a. een slecht lichtbeeld op beide koplampen. De bestuurderskant was met wat hulp nog enigsins te verleiden in een redelijk lichtbeeld, maar de passagierszijde weigerde elke medewerking.
Nou zijn de koplampen met de motorswap verwijderd door de vriendelijke B. de Haas die aan de klus begonnen was, en zijn reputatie kennende zal dat best lomp gegaan zijn.
Kan ik iets nakijken ? Kinnen misschien de refelectoren los zijn geschoten of kan er een lampje verkeerd zitten ?
Of moet ik gewoon aan een andere set lampen ?

Bouke

Ik zou zeggen kijk eerst of de lampen goed zitten en voel dan gelijk of er beweging zit in reflector.

Midicijnman

Mocht je aan de nieuwe lampen willen: ik heb ze bij Koebergen gescoord. Imitatie, maar perfect passend. Ik was nog geen 100 euro kwijt en in een half uurtje zitten ze erin. Met nieuwe koplampen heb je echt weer een waanzinnig strak lichtbeeld. Bij de meeste roffels van 15 jaar of ouder zijn de reflectoren helemaal verweerd en dof.

UserID6342

Wij hadden al gezien bij montage van het spul dat de koplampen niet echt jofel meer waren.....  Zou deze dan ook gewoon vervangen als ik jou was.  Een goed gebruikt setje met een net lichtbeeld is er makkelijk te vinden.

bluemaster

Citaat van: Dirk342 op 16-09-2013 19:00:29
Wij hadden al gezien bij montage van het spul dat de koplampen niet echt jofel meer waren.....  Zou deze dan ook gewoon vervangen als ik jou was.  Een goed gebruikt setje met een net lichtbeeld is er makkelijk te vinden.

Aaaah, bedankt Dirk. Dat scheelt me een hoop kl**tzakken morgen. Heb ik meer tijd voor de stuurkogel en de remslang.
Iemand een set V70 koplampen over ?  ;D

UserID6342

PB Arjen (Arjen850) even voor zo'n setje koplampen ;D.

bluemaster

Citaat van: Dirk342 op 16-09-2013 20:32:47
PB Arjen (Arjen850) even voor zo'n setje koplampen ;D.

Zojuist gedaan.  ;D