Forumtransport: Enschede - Randstad

Gestart door Martijn_B, 17-09-2013 23:37:15

Vorige topic - Volgende topic

Martijn_B

Wie zou mij kunnen helpen een versnellingsbak + aandrijfassen vanuit Enschede naar de randstad (Berkel en Rodenrijs, maar alles in de omgeving is prima!) te kunnen krijgen? Kleine vergoeding is natuurlijk geen probleem!

Ik hoop dat iemand kan helpen om de bak vanuit het oosten naar het westen te brengen  :)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

volvobug

Ik zit morgenmiddag in Hengelooooo, kunnen ze daar naartoe komen? Anders kan ik ook nog wel naar Enschede rijden. Ik kan ze weer meenemen naar Woerden bijv.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Rob850turbo

De versnellings bak is onderweg naar het westen

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

volvobug

Bak en assen liggen in Arnhem voor een tussenstop  :D Later deze week weer door naar het westen.

Martin-R

Mochten er andere zijn, ik rij wekelijks Enschede - Utrecht :)
(of met de Volvo, of met een bus)

Bouke

Het mag ook evt in Bergambacht gedropt worden, ik ga zaterdag naar Martijn

Rob850turbo

Martin heeft de deur net opgehaald , ik heb er een deken omheen gedaan ter bescherming.

Martijn_B

Wat een mooi forum is dit toch, heren Rob850Turbo en Volvobug, bedankt dat het zo allemaal kan!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Piet

Ha, ha ik jat de tekst van Martijn voor mijn deur en de reacties daarop komen toch hier terecht.
Maarrre ..... dit gaat echt super zo, mijn dank dan ook aan Martin-R voor het transport van mijn deur.

Martin-R

volvobug

Citaat van: Rob850turbo op 19-09-2013 14:48:44
Martin heeft de deur net opgehaald , ik heb er een deken omheen gedaan ter bescherming.
Een bruin dekentje toevallig?  ;D

Piet

Rob850turbo

gewoon een handige deken om iets te beschermen.

helaas geen volvo of volvo 850 logo er op. je brengt me wel op een idee.

Piet

Haha, inderdaad. ... Kan die deken met Mickey Mouse erop hier eindelijk ook eens weg... ;D