BC computer ingebouwd

Gestart door robert222, 22-11-2013 23:08:01

Vorige topic - Volgende topic

robert222

Een goede avond. Ik heb vandaag een boord computer ingebouwd het was eigenlijk heel makkelijk. Gewoon een klok waar het al in zit en de info knop. Alleen het probleem is dat er 14000 km meer op de teller staat. Weet iemand waar ik mijn teller weer op de goede stand kan zetten

fpede

Gaat het over een 850? Dan kan je namelijk gewoon de module met het display in je oude dashboard/klok steken,.. Is gewoon plug and play! Zo hoef je de tellerstand niet aan te passen  ;)

robert222

Het gaat om een S70 uit 1997.

fpede

Hmmm, met een s70 heb ik geen ervaring, misschien dat iemand anders je kan zeggen of dit hetzelfde systeem is als bij de 850. Al zou ik me om die 14.000 km verschil in kmstand niet druk maken, is niet zo heel veel toch?

;)

robert222

Daar heb je idd wel gelijk in haha. Maar het het liever zo als het hoort

cornelis-b

Bij een X70 zit er niets anders op dan de stand bij de dealer aan te laten passen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

robert222

Anders laat ik het Miss wel zo. Weet er ook iemand of er CC en mistlampen zo ingebouwd kunnen worden zonder software aan te passen

ruspek

mistlampen zal gewoon plug and play zijn, dat was op de oude 700 series al zo. (bedrading ligt er, alleen schakelknopje en de lampen inbouwen)

Cruise Control zal misschien wat moeilijker zijn, is het een benzine of diesel?
Benzine werkt volgens mij wel elektronisch en de diesel niet?????( er zullen vast forummers zin die je daar alles over kunnen vertellen)

succes!
Groet Ruben

V70 classic 140 pk benzine, mj 2000

robert222

Het gaat om een S70 2.0 10v uit 1997

UserID25761

Citaat van: robert222 op 22-11-2013 23:42:05
Anders laat ik het Miss wel zo. Weet er ook iemand of er CC en mistlampen zo ingebouwd kunnen worden zonder software aan te passen

cc moet bij de dealer geprogrammeerd worden :angel:   (dure grap)  :eusa_sick:

cornelis-b

Bij mijn S70 bj 2000 is de cruis control niet geprogrammeerd, bij de dealer geïnformeerd wat de kosten zijn om dit te programmeren. Software kosten 318 euro ex BTW :o :o Ik zet wel een stok tussen mijn stoel en gaspedaal  ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

robert222

Dat vindt ik idd erg duur ja. Dan maar zonder

elianmars

Ik dacht dat de boordcomputer ook geactiveerd moest worden bij de dealer voor een x70. Of geldt dat voor de laatste modellen?

robert222

Ik heb gewoon een klok gekocht waar het al in zat geladen

Hiker

Citaat van: elianmars op 23-11-2013 21:51:54
Ik dacht dat de boordcomputer ook geactiveerd moest worden bij de dealer voor een x70. Of geldt dat voor de laatste modellen?

Volgens mij wel, anders had ik die upgrade al doorgevoerd, al vraag ik me de meerwaarde af.....80km/h gem., 15 ltr/100km, en mn dagteller geeft na 900 km aan de ik moet tanken......
Dus een BC snap ik nooit zo erg.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha