T5 Blok in een GLT???

Gestart door Spin!, 18-11-2004 18:32:26

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Vandaag was echt de maat vol. Ik verloor het van een groene T-5R op de snelweg in een sprint ergens bij afslag Zwolle. Ik was echt zoekende naar toeren, en moest mezelf toen gewonnen geven.

Is het mogelijk mijn 2.5 20V motor te vervangen voor een T5 Blok? En zo ja...wat moet ik dan allemaal nog meer aanpassen? Of misschien wil iemand wel ruilen, vindt hij of zij een T5 blok te sterk?  ;D

www.vm-parts.nl

Reitse

Die discussie hebben we al eerder gehad, als ik me goed herinner was het een enorme klus om alles aan te passen, kabelboom bijvoorbeeld...

Het is gemakkelijker en op de lange termijn misschien ook wel goedkoper om op zoek te gaan naar een T-5(R).

Zippo

Citaat van: Spin op 18-11-2004 18:32:26
Vandaag was echt de maat vol. Ik verloor het van een groene T-5R op de snelweg in een sprint ergens bij afslag Zwolle. Ik was echt zoekende naar toeren, en moest mezelf toen gewonnen geven.

Is het mogelijk mijn 2.5 20V motor te vervangen voor een T5 Blok? En zo ja...wat moet ik dan allemaal nog meer aanpassen? Of misschien wil iemand wel ruilen, vindt hij of zij een T5 blok te sterk?  ;D

;D geweldig!!
Ik ken jouw gevoel!!

Zippo

Spin!

Citaat van: Reitse op 18-11-2004 19:05:49
Het is gemakkelijker en op de lange termijn misschien ook wel goedkoper om op zoek te gaan naar een T-5(R).

Eindejaarslot maar kopen dan? ::)

www.vm-parts.nl

daytonawim

Spin,  Is het nou wel zo slim om met je 2.5i 20v een wedstijdje te gaan doen met een T5 R :-)

De uitkomst lijkt mij wel duidelijk.

Anders moet je er een nitrous installatie inzetten :-)  en de T5 voor paal zetten :-)

Spin!

Citaat van: daytonawim op 18-11-2004 20:01:18
Spin,  Is het nou wel zo slim om met je 2.5i 20v een wedstijdje te gaan doen met een T5 R :-)

De uitkomst lijkt mij wel duidelijk.

Anders moet je er een nitrous installatie inzetten :-)  en de T5 voor paal zetten :-)

of hij hield in...of hij had het echt lastig! Ik hoorde in ieder geval een raar geluid vanuit mn motor, het klonk als: Slurp, slurp! Ook staat mn brandstof metertje wat met zn kopje naar beneden gebogen...het verlies gaat overal in zitten he  :'(

www.vm-parts.nl