even voorstellen

Gestart door alarni, 28-09-2013 17:56:59

Vorige topic - Volgende topic

alarni

Hallo Allen

Ik ben Rene heb nu al 16 maanden een C70 bj 2001 ( 2,3T)en zeer tevreden.
alleen na aankoop ging het op weg naar huis fout hij liep na +/- 100 kilometer van de garage al op 4 cilinders bleek een bobine de geest te hebben gegeven ,kan gebeuren op dat moment niet blij natuurlijk maar is netjes opgelost na een week , nu op moment van schrijven bijna 30000 kilometer gereden probleemloos, tussentijds zeer preventief bezig geweest  bijv. achter remmen in z,n geheel vervangen nieuwe uitlaat (sport) motorsteunen vervangen veerpootbrug aangebracht.

Echter een ding stoort mij en dat als het raam aan de bestuurders zijde omlaag gestuurd word dat eindigd dit met een klonk net of de demping weg is wat kan de oorzaak wezen?

er zitten nu ook andere koplampen in nieuwe velgen met nieuwe banden.

wiel wissel van 17 inch naar 18 inch

Halverwege juni de bekleding en stoelen met bank uit gebouwd om te laten bekleden naar eigen idee

Julian

Beetje late reactie, maar wat is dat toch superstrak opnieuw bekleed in een prachtige kleur!  :eusa_clap: :eusa_drool:
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

volvobug

Ook nog welkom hier, en de bekleding ziet er wel errrggg strak uit  :eusa_clap:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

jelmo86

super mooie bekleding, leuk detail de eland sticker
Clublid 85012049

Arjanestate

854 T-5 ROOD 1994

hertogjan6

wow deze is Hot!! welkom!! bekleding staat goed...velgen passer er precies bij! 8)

Citaat van: jelmo86 op 13-01-2014 00:03:26
zijn complete gordel hoezen zijn in verschillende versies leverbaar ... ;)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Basman

Zo dan, dit is wel een van de mooiste mods die ik tot nu toe gezien heb.  :eusa_clap: Schitterend, maar die armsteun springt er nu wel zielig uit. Kon die niet gedaan worden? Dat zou de kers op de taart zijn.

jelmo86

Citaat van: jelmo86 op 13-01-2014 00:03:26
zijn complete gordel hoezen zijn in verschillende versies leverbaar ... ;)
[/quote]
ok dat wordt dus bestellen voor mezelf ;)
waar heb je ze besteld?
Clublid 85012049

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Eric Kubbe

Welkom hier. Zeer mooi gedaan die bekleding en mooie kleur. Veel succes met je auto, daar zullen we nog wel meer over lezen denk ik.

Miel850

Errug mooi.

Maaruh, je bent de S vergeten....
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

alarni

bedankt voor de leuke reacties, een puntje waar basman gelijk in heeft dat de armleuning er nu zielig uitspringt maar het is ook nog niet af de bedoeling is om het middenconsole ook in dezelfde kleur bekleed word en daarna het dashboard, top van het dasboard blijft zwart.

Remi89

Wow erg gaaf gedaan ziet er super uit. Mag ik vragen waar je dit hebt laten doen?

alarni

Hallo Remi

Dit heb ik laten doen bij bekleding expres in amsterdam

Marty__Mouse

Potdomme!! Deze had ik nog niet eerder gezien, maar prachtig zo dat leer!! Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien als je de rest ook bekleed hebt!

Mooi hoor!  :eusa_clap:
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..