Prijs LPG zakt gelukkig wat...

Gestart door TTT242, 18-11-2004 01:33:21

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

He he, vandaag nog eens gaan tanken in Kiewit-Hasselt(B) en jawel hoor de prijzen zijn gevoelig aan het zakken. Tankje nog eens vol voor minder dan 10 Euro... De LPG stond aan 0,31 Euro/L.

En verder heb ik nog meer geluk. 2 benzinestations op de weg van en naar werk in Kortessem zijn mekaar wat serieus aan het dood doen met de LPG-prijzen. Niet de goedkoopste maar bij de goedkope. Zo opeens een 6 cent naar beneden...
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

thuur

Citaat van: TTT242 op 18-11-2004 01:33:21
He he, vandaag nog eens gaan tanken in Kiewit-Hasselt(B) en jawel hoor de prijzen zijn gevoelig aan het zakken. Tankje nog eens vol voor minder dan 10 Euro... De LPG stond aan 0,31 Euro/L.

En verder heb ik nog meer geluk. 2 benzinestations op de weg van en naar werk in Kortessem zijn mekaar wat serieus aan het dood doen met de LPG-prijzen. Niet de goedkoopste maar bij de goedkope. Zo opeens een 6 cent naar beneden...

Heb jij maar een 30 liter tank? (excl. die reserve dan)

Gr 8)

TTT242

Ik rij hem nooit helemaal leeg.....is niet zo gezond voor de installatie ;) Normaal echt leeg gaat er een 38 a 40L in. Verzonken inbouw(ufo-tank).

TTT242

He he, het kan nog beter. Vandaag gaan tanken in Hasselt(B) grote ring-kruispunt met Kempische steenweg bij Avia (die met die grote cilindertanks van 25.000L aan het kanaal. Die doen een speciale actie: één liter gas voor 0,284 Euro. :D

daytonawim

Mm, hier duidelijk duurder  tussen de 40 en 50 cent de liter :-(

TTT242

Deze week eens op aanraden van Ludo bij een ander gaan tanken 0,322 ipv 0,284....en het inhouden is opeens weg. Dat is toch niet echt heel goede LPG die ze daar aan de Avia Kempische Steenweg in Hasselt verkopen. Ik reed er wel verder mee, maar voortdurend inhouden bij vollast...

Entuscan

Citaat van: TTT242 op 29-12-2004 12:41:28
Deze week eens op aanraden van Ludo bij een ander gaan tanken 0,322 ipv 0,284....en het inhouden is opeens weg. Dat is toch niet echt heel goede LPG die ze daar aan de Avia Kempische Steenweg in Hasselt verkopen. Ik reed er wel verder mee, maar voortdurend inhouden bij vollast...
Tiens bij de Esso, Q8 en/of Dolfijntje op de hasseltweg nooit last van gehad.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------