Volvo toaster/wafelijzer, interessepeiling.

Gestart door elianmars, 04-10-2013 21:38:33

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Helaas, maar ik ga er een punt achter zetten.

Ik heb vandaag nog drie prijsopgaven binnen gekregen. De offerte uit Duitsland is iets lager, maar daar komt bijna 250 euro verzend/handlingskosten bij  :eusa_shifty:

De tweede ligt gelijk met de huidige prijsopgave en de derde is zelfs nog duurder met het spul.
Bovendien blijkt dat het mogelijk is dat het vreselijk lang kan gaan duren. Negen weken na betaling vangt de productie aan en dan kan het verzenden nog eens vijf weken gaan duren.

Bij dezen mag dus ook de link naar hier, die op het volvo s60/v70/s80 forum is geplaatst, verwijderd worden.

Het topic op het Volvo-forum zal ik zelf verwijderen (slechts 1 reactie mogen ontvangen.....) en ook dit topic zal ik binnenkort in de prullenbak laten verwijderen.

Bouke

Ah het was toch een leuk plan het is alleen niet gelukt,jammer dan ;)

elianmars

Citaat van: Bouke op 07-10-2013 20:58:49
Ah het was toch een leuk plan het is alleen niet gelukt,jammer dan ;)

Zo is het  ;D

pwberg

Initiatief was leuk, evenals het product.

Alleen jammer van de prijs en het feit dat er zowel qua prijs als qua afnamehoeveelheid niets gerommeld kan/kon worden.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

MVeldhuis

Topic lekker laten staan joh, stel je voor dat iemand met hetzelfde idee als jij per stom toeval de zoekfunctie gebruikt, en per nog stommer toeval er nog wat mee vind ook, scheelt hem weer een boel zinloos uitzoekwerk.

855T5+

Citaat van: MVeldhuis op 07-10-2013 23:20:52
Topic lekker laten staan joh, stel je voor dat iemand met hetzelfde idee als jij per stom toeval de zoekfunctie gebruikt, en per nog stommer toeval er nog wat mee vind ook, scheelt hem weer een boel zinloos uitzoekwerk.
Helemaal mee eens, verander de beginpposttitel alleen gewoon naar GESLOTEN en dan decrest van de oorspronkelijke titeltekst erachter oid.
Jammer, zag t last, had ook wel zin in zulke technische wafels!
Volvo: Mutatis Mutandis

BBS

Is er niet wat te regelen via Ewout?
Vooraf betalen en dat Ewout die paar dingen afstuurt richting de lage landen? Voorop gesteld dat Ewout hieraan zijn medewerking zou willen verlenen ???
Volvoloos....

WYD

Kun je niet bij een metaalgieterij ofzo losse Volvo inlegplaten laten vervaardigen voor een bestaand tosti-ijzer? Sticker voor op de buitenkant is peanuts.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

fbm

Wat kosten die dingen "normaal gesproken" dan wel niet?

Wil er wel één hebben trouwens!

elianmars

Citaat van: BBS op 08-10-2013 20:03:48
Vooraf betalen en dat Ewout die paar dingen afstuurt richting de lage landen? Voorop gesteld dat Ewout hieraan zijn medewerking zou willen verlenen ???

Die van Ewout kostte ca 75 euro.  Nog een tikje duurder dus.

Die dingen worden in China of Japan gemaakt. Ik denk dat ze daar misschien twee tientjes kosten. Eer dat ze hier zijn zijn ze drie keer zo duur  :-\

elianmars

Citaat van: WYD op 08-10-2013 20:14:46
Kun je niet bij een metaalgieterij ofzo losse Volvo inlegplaten laten vervaardigen voor een bestaand tosti-ijzer? Sticker voor op de buitenkant is peanuts.

Heb ik ook al aan gedacht, maar er moet wel een soort teflonlaag op, anders werkt het volgens mij voor geen meter.

BBS

Citaat van: elianmars op 08-10-2013 20:22:00

Die van Ewout kostte ca 75 euro.  Nog een tikje duurder dus.

Die dingen worden in China of Japan gemaakt. Ik denk dat ze daar misschien twee tientjes kosten. Eer dat ze hier zijn zijn ze drie keer zo duur  :-\
Wat moet dat moet, maar ik zou wel heeeel graag zo'n ijzer willen hebben ::) :D

Voor de roffel betalen we soms meer dan 75 euro voor een sensor die door de fabrikant in de bulk gemaakt wordt voor 5 euro. Daar hoor je niemand over, maar een voor een zeer uitzonderlijk wafeltjes ijzer mag het weer geen reet kosten ::)
Volvoloos....

elianmars

Citaat van: BBS op 08-10-2013 20:30:53
Citaat van: elianmars op 08-10-2013 20:22:00

Die van Ewout kostte ca 75 euro.  Nog een tikje duurder dus.

Die dingen worden in China of Japan gemaakt. Ik denk dat ze daar misschien twee tientjes kosten. Eer dat ze hier zijn zijn ze drie keer zo duur  :-\
Wat moet dat moet, maar ik zou wel heeeel graag zo'n ijzer willen hebben ::) :D

Voor de roffel betalen we soms meer dan 75 euro voor een sensor die door de fabrikant in de bulk gemaakt wordt voor 5 euro. Daar hoor je niemand over, maar een voor een zeer uitzonderlijk wafeltjes ijzer mag het weer geen reet kosten ::)

Vrij recent een sensor van 185 euro moeten aanschaffen. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n dingetje zo achterlijk duur moet zijn  :eusa_think:

Wat betreft het wafelijzer, als ik er geen 100 tegelijk had hoeven aanschaffen, had ik er al lang een zooi besteld.