"Runners voor Kika" Carbage run wintereditie 2014 rekening nummer bekend

Gestart door arjen850, 13-10-2013 12:55:07

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Laat maar komen ;D
Citaat van: arjen850 op 10-02-2014 22:51:35
Bert Jan, persoonlijk zal ik er voor zorgen dat die wiender schintzel van een Robke meer foto's zal sturen.. :evil:

De eerste:

Volvoloos....

arjen850

Er zijn veel schitterende foto's, we sturen die dadelijk naar BBS, en wanneer hij tijd heeft zal hij ze plaatsen:)

BBS

Ook vandaag zijn er een paar foto's aangekomen van de "Runners". Robster zorgt voor de foto's maar misschien moeten wij massaal gaan roepen om meer foto's :evil: ;D
Ook foto's van die dikke "wieners" mogen komen evenals start en finisch :D

De foto's van vandaag: (dag 2)

Van Arjen binnen gekregen:

Edit: foto's toegevoegd om 20:45 uur
Volvoloos....

flipje77

Mooie plaatjes heren, maarre,

schon wieder wiener schnitzel??  :eusa_whistle:

enne vertel eens over de opdrachten. Ik ben best wel nieuwsgierig wat jullie
moesten doen.... en of het gelukt is... :eusa_shifty:
Angst is de grootste vijand van het leven.

CarolineB

Citaat van: flipje77 link=topic=66776.msg1479701#msg1479701 date
enne vertel eens over de opdrachten. Ik ben best wel nieuwsgierig wat jullie
moesten doen.... en of het gelukt is... :eusa_shifty:

De plaatjes zijn fantastisch, maar ook ik wil wel weten wat voor een opdrachten jullie moeten doen.....

cornelis-b

Wiener Schnitzel in Oostenrijk ;D ;D Leuke plaatjes mannen.

Er is al gevraagd naar de opdrachten maar vertel ook even hoe de auto het doet?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Walter

zag ook al foto's voorbij komen van een hotel in Gerlos waar we graag komen, staan op de 850 club Facebook

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

arjen850

Dat ouwe peerd met meer dan een half miljoen km op de klok rolt nog steeds. Verbruikt geen olie. Koppeli g en bak op eind, dus spanning houen we der in:)

UserID6342

We rijden zoals Arjen al zegt met een gare vak en koppeling, van de 140 paardjes, hebben we 42 slappe pony's over, maar het ding doet het onvoorstelbaar goed verder. Lachuh dus.

qua opdrachten als voorbeeld: Jeff alleen rijden op sen sneeuwscooter tussen geparkeerde auto's in, wie heeft de langste spaghettisliert sn meer van de kraam, maar we hebben de grootste lol

Robert70

Citaat van: Dirk342 op 12-02-2014 18:26:50
....
qua opdrachten als voorbeeld: Jeff alleen rijden op sen sneeuwscooter tussen geparkeerde auto's in, wie heeft de langste spaghettisliert sn meer van de kraam, maar we hebben de grootste lol

:eusa_dance:

BBS

Ook vandaag weer een setje foto's gekregen van Robster, alleen door het bezoek van NickGR en echtgenote duurde het wat langer dan normaal.
Maar hier komen ze dan van dag 3:

Volvoloos....

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Het viel me gisteren al op, de foto's zijn net verkleurde polaroids  :eusa_think:  ;D