"Runners voor Kika" Carbage run wintereditie 2014 rekening nummer bekend

Gestart door arjen850, 13-10-2013 12:55:07

Vorige topic - Volgende topic

Marty__Mouse

;D ;D ;D

Zal me een mooie combi worden met jullie in die auto.. Ben nou al benieuwd naar alle foto's!
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

henry classic v70

Dan wordt íe vast manta-groen :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Piere

Citaat van: arjen850 op 13-10-2013 17:26:42
Komt ook Bullbar met verstralers aan voorzijde ;D

Goed plan  8)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

razorx

Ik lees dit nu pas.
Wordt weer een verplicht lezertje, leuk!

UserID6342

Citaat van: pwassink op 16-10-2013 20:47:53
Citaat van: Dirk342 op 16-10-2013 20:28:04
Helaas fout gedacht Henry ;D.  Het ding is blauw met een grijszwart wraplaagje eromheen en dat blijft ook zo ;D ;D.  Ideaal met stickers (sponsoring voor het goede doel) erop plakken, etc.

En de naam "ALMA"  aan weerszijden op de boeg toch ?  ;)
Meer met koeieletters een LAMA groot op de deuren ;D ;D.  FF nu zonder dollen, er word voor een goed doel gereden met die auto, dus centjes voor dit doel en niet voor ons zijn van harte welkom natuurlijk.  Robbie onderhoud hier de contacten voor, we zoeken dus alleen zoveel mogelijk sponsors hiervoor.  Tsja over het goede doel dan, Robbie en Arjen wilden voor het diabetesfonds rijden (thnx jongens :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:,

Ik heb dit hier aan Jeff voorgelegd wat hij er van vond en zijn eigen woorden waren: "Pap, Arjen en Robbie, met diabetes kun je prima leven en hoeft geen enkel probleem te zijn maar met kanker word het allemaal wat lastiger".  (Zoals een hoop van jullie inmiddels wel weten kom ik nog al eens op de kinderafdeling - kinderoncologie in het UMCN en als je dan die kale koppies ziet ben je toch ineens een heel erg rijk man kan ik je verzekeren).  Jeff zei als vervolg: "waarom niet rijden voor KiKa" (kinderen kankervrij)?  Binnen een paar seconden was het goede doel dus besloten.  

De runner gaat rijden voor KiKa !

razorx

Broabander

:eusa_clap:

Goed bezig mannen! Een weekje in een oud hok rondcrossen, gein hebben met elkaar en bier drinken is één natuurlijk, maar op deze manier hebben jullie zelf een leuke week en zit er ook nog een dieper doel achter.

De bankgegevens en dergelijke zullen we vanzelf wel zien verschijnen denk ik? :D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

UserID6342

Gaat idd allemaal nog verschijnen, zodra Robbie ook weet hoe wij dit vorm moeten geven i.o.v. met KiKa.

The Demon

Ik zeg bij deze al toe dat ik door middel van Radio 850 ga sponsoren, details komen we wel uit.

Groet,
Walter.

arjen850

Citaat van: Broabander op 17-10-2013 22:48:00

Goed bezig mannen! Een weekje in een oud hok rondcrossen, gein hebben met elkaar en bier drinken is één natuurlijk, maar op deze manier hebben jullie zelf een leuke week en zit er ook nog een dieper doel achter.

De bankgegevens en dergelijke zullen we vanzelf wel zien verschijnen denk ik? :D

Hier omschrijf je dus eigenlijk onze gedachtengang. Het is een vreselijke ziekte, waar veel mensen mee in aanraking komen, op welke manier dan ook. Voor kinderen is het nog een graadje aangrijpender, (let wel, ik vlak het overige niet af, op dit moment maak ik van heel dichtbij mee wat kanker is, en wat de inpact van deze ziekte is) maar op deze manier een klein gebaar maken voelt goed, en dat goede gevoel willen we overbrengen op anderen, hoe klein het bedrag ook is, iedere euro is er 1!. Dus wij en kika rekenen op U en JOU  :eusa_clap: ;D

knoertS70

Citaat van: arjen850 op 18-10-2013 06:39:13
Citaat van: Broabander op 17-10-2013 22:48:00

Hier omschrijf je dus eigenlijk onze gedachtengang. Het is een vreselijke ziekte, waar veel mensen mee in aanraking komen, op welke manier dan ook. Voor kinderen is het nog een graadje aangrijpender, (let wel, ik vlak het overige niet af, op dit moment maak ik van heel dichtbij mee wat kanker is, en wat de inpact van deze ziekte is) maar op deze manier een klein gebaar maken voelt goed, en dat goede gevoel willen we overbrengen op anderen, hoe klein het bedrag ook is, iedere euro is er 1!. Dus wij en kika rekenen op U en JOU  :eusa_clap: ;D

Helemaal mee eens. Ook ik, wij, hebben dit helaas meegemaakt en maken dit eigenlijk nog steeds mee. Er gebeurd buiten de behandeling om zo enorm veel. Dit kan je niet bevatten. Dit is in geval van een kind volgens mij nog veel extremer. Mijn/onze steun hebben jullie.

Gr. John
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

cornelis-b

Het doel is een goede keuze :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Mijn steun kunnen jullie tegemoet zien.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

KIM

Citaat van: arjen850 op 18-10-2013 06:39:13
Hier omschrijf je dus eigenlijk onze gedachtengang. Het is een vreselijke ziekte, waar veel mensen mee in aanraking komen, op welke manier dan ook. Voor kinderen is het nog een graadje aangrijpender, (let wel, ik vlak het overige niet af, op dit moment maak ik van heel dichtbij mee wat kanker is, en wat de inpact van deze ziekte is) maar op deze manier een klein gebaar maken voelt goed, en dat goede gevoel willen we overbrengen op anderen, hoe klein het bedrag ook is, iedere euro is er 1!. Dus wij en kika rekenen op U en JOU  :eusa_clap: ;D

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 17-10-2013 22:32:05
.......... "Pap, Arjen en Robbie, met diabetes kun je prima leven en hoeft geen enkel probleem te zijn maar met kanker word het allemaal wat lastiger".  Jeff zei als vervolg: "waarom niet rijden voor KiKa" (kinderen kankervrij)?  Binnen een paar seconden was het goede doel dus besloten.  

De runner gaat rijden voor KiKa !

Groot compliment voor het meedenken van Jeff, super super  :eusa_clap: :eusa_clap:
... al snap ik de eerste optie ook heel goed ;)

Ook steun van de goeie kant van Epe  ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Geweldig mensen, nu al enorm bedankt :eusa_clap: