Velgen/banden van een classic onder een N

Gestart door knoertS70, 14-10-2013 11:38:00

Vorige topic - Volgende topic

knoertS70

Wellicht een stomme vraag. Passen velgen vanonder een V/S classic 1op1 onder een V70N?

Ik kan namelijk een nette set voor een nette prijs overnemen.

Groet John
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

volvobug

Ik heb N velgen als winterset op de Classic, dus andersom zal ook wel gaan. Ligt misschien nog aan het type velg. Bij de Mimas (die heb ik) werden de naafdopjes er door het uiteinde van de aandrijfas voor uitgeduwd, dit heb ik opgelost door de aandrijsas af te slijpen  :eusa_shifty:
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

knoertS70

Mmm. Dat vind ik vrij rigoureus. Ik ga wel vragen of ik eerst mag passen. Het is alleen 150 km van huis.

kulk

Heb je geen plaatje ofzo van die velgen? Vast wel iemand hier die er ervaring mee heeft

grijzev70tdi

Kan gewoon, op onze N zitten Columba's als winterbanden. Aandrijfas heb je geen last van omdat je een boutje hebt ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

volvobug

Citaat van: grijzev70tdi op 14-10-2013 12:24:56
Kan gewoon, op onze N zitten Columba's als winterbanden. Aandrijfas heb je geen last van omdat je een boutje hebt ;)
natuurlijk, dat is het geweest. Snapte er al geen bal van hoe dat "hart" van de velg dichter op de naaf kon liggen zonder de naafdopjes er uit te drukken  :eusa_doh:

knoertS70

volvobug

Citaat van: knoertS70 op 14-10-2013 12:10:06
Mmm. Dat vind ik vrij rigoureus...
valt wel mee hoor, er zit een centimeter extra vlees op voordat de schroefdraad begint. En die centerpunt voor een eventuele poelietrekker voor als de as los moet heb je niet nodig met een moker  :eusa_whistle:

Sbv

Citaat van: knoertS70 op 14-10-2013 13:31:32
Mooi zo, dan ga ik ze halen.
welke velgen gaat het om eigenlijk ?

knoertS70

Geen idee maar maakt ook niet meer uit. Ze zijn al verkocht. Ik kijk rustig verder. Ik moet voor de APK in december twee nieuwe banden en dacht, een setje velgen met goede banden kan ook.

grijzev70tdi

Wielen van een T-5R, in de winter zitten er Columba's onder. Kan zo snel geen foto vinden

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 15-10-2013 22:36:34
http://i1008.photobucket.com/albums/af202/witte480/CAM00232.jpg

Wielen van een T-5R, in de winter zitten er Columba's onder. Kan zo snel geen foto vinden

Beter zoeken, Jas  ;D

grijzev70tdi

Was op de Ipad van moeders aan het forummen, gebruik hem nooit ;D

rpakuypers

Citaat van: grijzev70tdi op 15-10-2013 23:47:47
Was op de Ipad van moeders aan het forummen, gebruik hem nooit ;D

Da's een paradox ...... ;)

Groet,
Roger

grijzev70tdi