Afstandsbediening inclusief ontvanger overbouwen

Gestart door Piet, 14-10-2013 12:29:48

Vorige topic - Volgende topic

Piet

Ik heb voor mijn C70 uit 2000 maar 1 afstandsbediening die bovendien ook nog gammel is.
Voor Afstandsbedieningen en programmeren hiervan worden bij de dealer exorbitante bedragen gevraagd.
De dealer beweert dat gebruikte AB niet te herprogrammeren zijn.

Nu dacht ik van een andere C70 de ontvanger die bovenop de tellerunit zit over te zetten in de mijne zodat daarvan de AB's te gebruiken zijn.

Of is dat te simpel gedacht en pikt het alarmsysteem dit bv. niet?

Wie weet dit?

arjen850

Piet

Gaat me hier om overzetten van de ontvanger niet om inleren AB op oude ontvanger.
Ik heb nl. het idee dat de ontvanger ook niet meer naar behoren werkt.
Maar heb inmiddels een deal(tje) met de dealer kunnen sluiten, die levert me nu een complete set dwz ontvanger en twee AB's voor 160 euro en het programmeren doet hij dan als service.
Heb ik de hele zooi weer spiksplinternieuw en heb ik daar voorlopig geen omkijken meer naar.

UserID25761

Vraag het eens aan Cornelis-B, die heeft veel ervaring met deze materie  ;D

http://www.volvo850forum.nl/index.php?action=profile;u=24810

arjen850

Citaat van: Piet op 14-10-2013 17:34:56
Gaat me hier om overzetten van de ontvanger niet om inleren AB op oude ontvanger.
Ik heb nl. het idee dat de ontvanger ook niet meer naar behoren werkt.
Maar heb inmiddels een deal(tje) met de dealer kunnen sluiten, die levert me nu een complete set dwz ontvanger en twee AB's voor 160 euro en het programmeren doet hij dan als service.
Heb ik de hele zooi weer spiksplinternieuw en heb ik daar voorlopig geen omkijken meer naar.

Ah oke, ontvanger had ik overigens ook wel gehad hoor;) had je erbij gekregen;)

Piet

Komt ie nu pas mee..... ;)

arjen850

Piet

Ik wou dat het bij me opgekomen was om te vragen......... Helaas, volgende keer maar weer beter....

thuur

De AB's zijn een set met het kastje wat achter je lichtschakelaar zit bij jouw C70. Wel belangrijk om ook een C70-alternatief te nemen, bij een V70 wordt b.v. ook een Open signaal naar je kofferbak gestuurd bij het openen van de auto. Niet handig om telkens voor het autorijden je kofferbak eerst te moeten sluiten.

Gr :D