sloopplaats gezocht.........

Gestart door blauweroffel, 16-10-2013 23:01:50

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Dag,

Het gaat er op lijken dat ik een sloper ga kopen (855). Bedoeling: lijkt me duidelijk  ;D
Onderdelen eraf en niet al te duur verkopen.

Maar......ik heb geen plak waar ik m neer kan zetten en daar ben ik dus naar op zoek.......
Dus heeft iemand ergens in Twente, liefst omgeving Almelo een plek waar die niet in de weg en uit het zicht staat?

Eventueel ook bereid om samen te doen in koop en opbrengst te delen.

BR

grijzev70tdi

Mijn ervaring is dat als je de sloopplaats niet bij huis hebt dat het erg vervelend is. Heb hem 10 km verderop zitten, maar je blijft aan het heen en weer trappen.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

blauweroffel

Citaat van: grijzev70tdi op 16-10-2013 23:04:56
Mijn ervaring is dat als je de sloopplaats niet bij huis hebt dat het erg vervelend is. Heb hem 10 km verderop zitten, maar je blijft aan het heen en weer trappen.

Ja, heb ik mij gerealiseerd, maar ik wil t gewoon eens uitproberen.

BR

grijzev70tdi

Ik krijg ruzie als er nog een auto bij komt ;D Plus dat Markelo beetje ver weg voor je is
Grolsch, het klinkt al lekkerder

blauweroffel

Citaat van: grijzev70tdi op 16-10-2013 23:13:58
Ik krijg ruzie als er nog een auto bij komt ;D Plus dat Markelo beetje ver weg voor je is

Och, ik heb ook nog een kever in Goor staan........ ;D moet ook onder handen worden genomen

BR

-D©©©L-

Citaat van: blauweroffel op 16-10-2013 23:15:32

Och, ik heb ook nog een kever in Goor staan........ ;D moet ook onder handen worden genomen

BR

Wat weegt 'ie ?

blauweroffel

Citaat van: -D©©©L- op 16-10-2013 23:16:32
Citaat van: blauweroffel op 16-10-2013 23:15:32

BR

Wat weegt 'ie ?

Wat, de kever? rond de 950 kilo

BR

blauweroffel

De kever is hard, 1600 injectiemotor, amerika uitvoering, 79, cabrio,

moet kaalgeschuurd en overgespoten worden

BR

-D©©©L-

arjen850

)()()sT

Citaat van: -D©©©L- op 16-10-2013 23:31:39
15 cent per kilo toch ?

Misschien wel iets voor de 422?

:evil: ;)

Nu serieus:
Mijn advies: als je zelf niet zomaar de beschikking hebt over plaats, dan moet je er niet aan beginnen. Als je een ander moet gaan 'lastig vallen' met je ouwe rotzooi, dan zou ik me nog maar eens afvragen of je wel een 850 wilt slopen.
Dirk en Arjen kunnen het vast beamen: slopen is niet zo lucratief als wat velen denken, het levert niet  veel op, en je moet met heleboel rommel lopen leuren, of het belandt uiteindelijk toch op het stort. Als je plek bij huis hebt is het allemaal makkelijk, maar op andermans plaats...? Ik doe het niet meer.

blastaway

Ik heb wel plek, maar is voor jou te ver. Ik heb zelf wel altijd de ambitie gehad de auto's te slopen als het 'op' is. Ik begrijp de reactie van Joost wel, want ik denk dat als je het elders moet doen het niet zo lucratief is als het lijkt. Opbouwen, of werken aan een project elders is denk ik beter dan slopen.
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

)()()sT

Nou, ik heb dus recent zo'n S70 gesloopt als jij hebt gekocht. Leuke, nette wagen die eigenlijk wel prima in orde was.
Hij kostte geen drol, maar ik heb echt maar bar weinig verkocht. Plaatwerk en dergeljike had ik graag willen bewaren, maar thuis kan en wil ik het niet stallen.
Als je vervolgens kijkt hoeveel uren (oké, hobby) erin steekt dan levert het werkelijk geen ruk op.

Een hippe T-5R of R is nog wel gewild, maar vooal voor velgen, interieur en evt. blok/bak.
De rest van een koets is spul wat blijft liggen, en vervolgens zit je met de meuk.

Hoppa, weg ermee! ;D

blastaway

AAAARRRGHHHH, zie ik nu een trekhaak!!! Die had ik nog nodig!!!! En wat velgies :-(
Jank!
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

Boeijke

Pas de rode gesloopt.
En zoals Joost zegt levert het geen drol op op het moment.
Hooguit een mooi leren interieur en leuke velgen die nog iets opbrengen.
Had gelukkig veel voor mezelf nodig van die auto dus dat scheelt.
@Arjen. Ik kreeg idd € 0.15 per kilo bij de oud ijzerboer.