20 jaar en volvo rijden!!!

Gestart door lafemmefemie, 22-11-2004 13:05:42

Vorige topic - Volgende topic

Volvomarnix

Ha Femmie!!!

ook 20 jaar en Volvominded?

Ontzettend gaaf! en nog een vrouw ook, een ware uitzondering!

ik denk dat wij samen zo ongeveer de twee jongsten zijn die een dergelijke Volvo rijden (ik rijd zelf S70)
Misschien interessant als anderen van om en nabij onze leeftijd ook reageren?

Groeten,

Marnix

NB: voeg ook even een foto toe van jouw roffel! wordt nogal gewaardeerd hier merk ik!

Jort

Ik ben dan iets ouder, maar ik val volgens mij ook nog in de "een van de jonste" categorie. Ik ben 24 jaar en rijd een zwarte T-5R.

Leuk, Marnix laat ook een foto van jouw roffel zien?
Jij ook trouwens femmie? Ik ben wel benieuwd naar jouw roffeltje.

Gr.

Jort.

rogier

Ik was 19 toen ik m'n roffel kocht. Inmiddels 21, maar nog steeds errug blij met m'n 850. Veel plezier iig!

thuur

Soms kun je je opeens heel oud voelen....  :'(

Gr 8)

PS: En hoe komen die snotneuzen aan die auto's??  >:( ;) ;D Toen ik 19 was kon ik een Fietstas van 16 jaar oud met kapotte koppakking kopen en moest daar 2,5 jaar in rijden!  :-\

konniekip

Hmm, leeftijd zegt niets... Een vriend van me was 21 en maakte toen al 200.000 gulden per jaar in de ICT.

thuur

Citaat van: konniekip op 26-11-2004 14:16:09
Hmm, leeftijd zegt niets... Een vriend van me was 21 en maakte toen al 200.000 gulden per jaar in de ICT.

Nog steeds? ;) ;D

Gr 8)

Rad

Citaat van: thuur op 26-11-2004 13:33:27

PS: En hoe komen die snotneuzen aan die auto's??  >:( ;) ;D Toen ik 19 was kon ik een Fietstas van 16 jaar oud met kapotte koppakking kopen en moest daar 2,5 jaar in rijden!  :-\
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook dacht. Vind het wel heel erg stoer.
Ik was toen ik zo oud was erg trots op mijn groene opel ascona 1.6 S van 15 jaar oud !!!

konniekip

Citaat van: thuur op 26-11-2004 14:22:52
Citaat van: konniekip op 26-11-2004 14:16:09

Nog steeds? ;) ;D

Gr 8)
Nu niet meer in loondienst maar eigen bedrijf en zelfde omzet ;)

fearless

Citaat van: JortS op 26-11-2004 11:18:06
Ik ben dan iets ouder, maar ik val volgens mij ook nog in de "een van de jonste" categorie. Ik ben 24 jaar en rijd een zwarte T-5R.

Leuk, Marnix laat ook een foto van jouw roffel zien?
Jij ook trouwens femmie? Ik ben wel benieuwd naar jouw roffeltje.

Gr.

Jort.

Ik ben ook nog 1 van de jongeren hier, ik ben 22 (volgende week 23  ;D) en heb nu alweer een dik half jaar mijn roffel.  ;D

voor meer foto's zie..... http://www.volvo850forum.com/index.php?board=36;action=display;threadid=5904

regiorunner

Sjeez, ik ben ook maar 20 :$... Val wel op ja... maar geef er niet om.

Robertjuhh

yoooo dan mag ik me tot nu toe de jongste noemen denk ik.. 18 jr en een roffel:P
.....en hard!

Volvomarnix

altijd baas boven baas he!!

gefeliciteerd, en leuk dat je ook een roffel rijdt!!

Raf

Citaat van: Robertjuhh op 28-12-2004 23:08:39
yoooo dan mag ik me tot nu toe de jongste noemen denk ik.. 18 jr en een roffel:P

mmm, super!!!!!
maar je ziet er vast en zeker niet zo goed uit als Femmie! ;)

Raf
De gustibus non disputandum est!