20 jaar en volvo rijden!!!

Gestart door lafemmefemie, 22-11-2004 13:05:42

Vorige topic - Volgende topic

lafemmefemie

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen: ik ben femie, 20 jaar woonachtig in omgeving eindhoven en al jaaarrreeen volvo gek!!

Aangezien dat ik van het vrouwelijk geslacht ben werdt er soms raar tegen aan gekeken,helemaal toen ik mijn eigen volvo garage wilde opstarten!!

Sinds 13 jarige leeftijd ging ik een map bijhouden met allerlei volvo dingetjes..deze is al aardig vol geworden...na nummerborden en modelautos van volvo sparen werdt bijna iedereen gek van mijn volvo ziekte

En toen,na lang wachten was het zover!Mijn eigen volvo 850 sedan!

Ik ben nu koning ter rijk,en helemaal compleet!

Hopelijk kan ik mijn hobby via deze side verbreden met nog andere gekken!

tot hoors!

Groetjes

Femie

daytonawim

Welkom hier, al lid geworden ??  en FOTO"S!!!!!!!!!!!!!!!!  vcan je Roffel

Rad

Welkom op het forum.
Hoe is het met je garage?

Spin!

Zo zie je maar weer dat dit echter weer het bewijs is dat volvo absoluut geen ouwelullewagen is. Welkom, en natuurlijk wel ff lid worden van de club he! Wat voor type 850 heb je? Ennuh...idd, ff een fotootje plaatsen!

www.vm-parts.nl

mathh

welkom, welkom en veel plezier op het forum.
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Amieke850

Volvo [ouwe of jonge] lullenauto, haha, niet als een VROUW er eentje bezit ,idd :D!

Leuk Femie, join the club en ja joh, fotootje van je sedan [van jou mag ook hoor, vinden de jongens wel leuk denk ik... ;)] is hier wel een must!

Groetjes, Annemieke

b0nkolok

Een 850 is natuurlijk helemaal geen 'ouwelollenwagen'.
Trouwens, je moet es kijken hoeveel dames Volvo rijden!
Mijn vrouw is er niet uit te meppen. Ze kijkt alleen steeds naar die C70's .......
Haar hartewens. Moet er toch eens bij komen.

Dus van harte ....

Waar blijft je foto???
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

lafemmefemie

Die c70 blijft ook nog steeds mijn droom auto...maarja ze blijven te duur voor mij!

Die foto komt er nog aan.......nog ffkes geduld!

By the way: organiseren jullie ook meetings vanuit het forum?of is hier iedereen lid van de officiele volvo club nl?

Groetjes

:-*

Femie

Spin!

Citaat van: lafemmefemie op 22-11-2004 17:25:23
By the way: organiseren jullie ook meetings vanuit het forum?of is hier iedereen lid van de officiele volvo club nl?

Volgens mij het grootste gedeelte wel. Maar dat is ook logisch... De evenementen zijn echt geweldig! ik zal je trouwens ff in mn msn gooien...

www.vm-parts.nl

)()()sT

Welkom op het forum!!!! En wie weet ook tot msn's! ;)

Greetzzz

Reitse

Beetje voorzichtig he meneer Spin :P Gooien... tssss

Peth©oni

Citaat van: lafemmefemie op 22-11-2004 17:25:23
Die c70 blijft ook nog steeds mijn droom auto...maarja ze blijven te duur voor mij!

Die foto komt er nog aan.......nog ffkes geduld!

Groetjes

:-*

Femie

Check de afdeling "Meetings" maar eens

BenC70ES

CiteerHopelijk kan ik mijn hobby via deze side verbreden met nog andere gekken!

Gekken genoeg hier  ;)  ;D

CiteerZe kijkt alleen steeds naar die C70's .......

I know  ;)  8)

CiteerDie c70 blijft ook nog steeds mijn droom auto...maarja ze blijven te duur voor mij!

Vind 't al knap dat je op jouw leeftijd zo'n dikke 850 hebt  :) maar inderdaad een ideale springplank naar een C70... die komt er vast wel eens  ;)

Je hebt wel net de geweldige nachttoerrit gemist vlakbij je in de buurt... zeker lid worden, is zeker de moeite  :D

En welkom hier!!!!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Zippo

Welkom!
Jij bent hier op 't goede adres.

Zippo

Reitse

Alle bronstige, hengstige, jaloerse en andere testoteronbevattende opmerkingen maar even ergens anders neergezet...

klik hier maar