bloem volvo voorstellen

Gestart door bloemvolvo, 22-05-2013 00:22:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bloemvolvo

vind jammer dat zo wordt geregeerd en spel fouten klopt  heb dislectie  jammer hoor dacht dit een leuk forum was en beetje praten over mekaar volvo kan jullie dingen ook af kraken

Boeijke

Denk niet dat een paar taalfouten het grote probleem zijn. (Tenminste voor mij niet)
Denk eerder de geloofwaardigheid van je verhaal over die V70

Basman

Als je er nog een Blaster Pull Push Module van LML tussen zet dan kom je zelfs richting de 800 PK. LML komt ook uit de US en zal waarschijnlijk gemaakt zijn voor jouw set.

RenVeld

Beste Bloem, ik mag mijzelf best technisch onderlegd noemen en daarnaast al jaren gek van auto's en m.n. Volvo doet me wel wat. Hoezeer ik ook hoop dat je daadwerkelijk de wagen aangeschaft hebt zoals je hem omschrijft, dan wel dat je geleverd krijgt/hebt gekregen als wat je gekocht hebt, kan ik mij de reactie van onze mede-forummers wel enigszins voorstellen.

Bedrijven welke hier op het forum ook genoemd worden weten een V70n op betrouwbare basis op te krikken naar 450-500 pk en garanderen dan ook hun waar nog eens. Daar nog eens 250 pk bovenop betekend dat de thermische belasting van de motor (in theorie) zo'n slordige 100% hoger komt te liggen wat voor de motoren in principe niet te houdbaar is.

Dan kun je nog de optie voor een T6 gebruiken, hiermee zou het in theorie bij 600 pk ophouden, als je het tenminste als een vervoermiddel wil kunnen inzetten. Hogere vermogens geven ook weer een onacceptabele thermische belasting.

Begrijp me goed, het lijkt me echt wel "VET" als je mijn bovenstaande naar het rijk der fabelen kunt verwijzen door een leuke foto reportage of iets dergelijks. We zien tenslotte allemaal graag dat een VW Veyron door de dierenarts zoek gereden wordt. Daar komt nog bij dat de toegepaste technieken de fervente opvoerders op deze site ook weer wat slimmer kunnen doen worden.

Maar zoals bedoeld, een beetje vent upload een prent, laat zien wat je hebt en wijs alle kritiek richting prullebak
1983 Volvo 340 1.4 Vario 3drs   33.500 km ---- Helaas TE KOOP
1986 Volvo 340 1.4 Vario 5drs   90.000 km ---- Helaas TE KOOP
1995 Volvo 850 2.0 10V Estate 320.000 km ---- Helaas TE KOOP
2000 Volvo V70 2.5 TDI Classic 283.500 km ---- Rijdend met achterstallig onderhoud

ulkeman

Citaat van: bloemvolvo op 31-12-2013 01:05:52
vind jammer dat zo wordt geregeerd en spel fouten klopt  heb dislectie  jammer hoor dacht dit een leuk forum was en beetje praten over mekaar volvo kan jullie dingen ook af kraken


nou waar blijven de echte foto's dan?

je mag gerust mijn 850 afkraken doet me niks ;)


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

henry classic v70

Citaat van: ulkeman op 03-01-2014 11:38:27
Citaat van: bloemvolvo op 31-12-2013 01:05:52
vind jammer dat zo wordt geregeerd en spel fouten klopt  heb dislectie  jammer hoor dacht dit een leuk forum was en beetje praten over mekaar volvo kan jullie dingen ook af kraken


nou waar blijven de echte foto's dan?

je mag gerust mijn 850 afkraken doet me niks ;)

Ja nu wel... :evil: (op zoek naar een nieuwe)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ulkeman

Citaat van: henry classic v70 op 03-01-2014 15:45:33
Citaat van: ulkeman op 03-01-2014 11:38:27
Citaat van: bloemvolvo op 31-12-2013 01:05:52
vind jammer dat zo wordt geregeerd en spel fouten klopt  heb dislectie  jammer hoor dacht dit een leuk forum was en beetje praten over mekaar volvo kan jullie dingen ook af kraken


nou waar blijven de echte foto's dan?

je mag gerust mijn 850 afkraken doet me niks ;)

de opvolger mag je ook gerust afkraken,

het jochie van dit topic word boos omdat hij geen volvo heeft ;)

Ja nu wel... :evil: (op zoek naar een nieuwe)


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen