radiator

Gestart door olaf ovlov, 26-10-2013 16:32:58

Vorige topic - Volgende topic

olaf ovlov

Tijdens rijden ging mijn radiatorlampje branden gestopt en onder de kap gekeken. Bovenste inlaat radiator is afgebroken!!!??? is dit nog te maken ? Kan dit van kunststof zijn want het ziet er niet uit als metaal? Of is het helaas ga maar een andere halen??? Ik zie jullie reacties wel......

gr Olaf (855 b5202  AW50-42)

olaf ovlov

Wat kost dat 2e hands??? of is dit afhankelijk van het demontage bedrijf? Ben nog steeds een leek wat betreft autos....

gr olaf

Wout-P11

Als je goed shopt kun je voor €100-120 een nieuwe imitatieradiator vinden.
Persoonlijk zou ik dat de voorkeur geven boven een gebruikte radiator.
'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

)()()sT

Plus heel veel. Gewoon nieuw erin, ben je daar weer vanaf :)

olaf ovlov

Mijn dank is groot. Kan er zoals  :eusa_dance: altijd weer heel veel mee!!!!!   ;D

gr olaf

twotone

Ik heb toen ik de auto net had ook een lekke radiateur gehad. Voor €120 heb ik bij de automaterialenzaak hier om de hoek een imitatiedeel gekocht met 2 slangen erbij, tot nu toe nog geen problemen ;D (Rij er nu zo'n 5 maanden mee)

Het is trouwens niet heel veel werk, ik was met 45 minuten klaar.

Jari.
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

olaf ovlov

Heeft een van jullie het onderdeelnummer hiervan AUB.
Heb er een aantal gevonden alleen geen nummer.....

gr olaf

olaf ovlov

koen.s 

Svala in Leiderdorp wilde het nummer niet geven ondanks een paar keer vragen, wel de prijs  E235,- ex
Dus weer terug bij af......

twotone

Ik heb met Hoeke in Delft goeie ervaringen, misschien dat je hun even kan bellen?

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Sbv

Citaat van: olaf ovlov op 30-10-2013 17:17:22
koen.s 

Svala in Leiderdorp wilde het nummer niet geven ondanks een paar keer vragen, wel de prijs  E235,- ex
Dus weer terug bij af......
andere dealer bellen eventueel. Ik dacht dat het ene Hella radiator was origineel Volvo

clemturbo

Of estate service, heb ik hem gekocht deze zomer, was toen in de aanbieding ( 125 euro).
Zorg dat je ook nieuwe rubberringen en klemmen voor de olie leidingen koopt.( automaatbak)
V70 2.5-20V G3 Bj.97 533400 km.

olaf ovlov

Heb de nrs van de clips(6842411) o-ring (6842413) en keerring(6842414) gevonden hier op het forum. Is het mogelijk dat er een soort van database komt hier op het forum met de onderdeelnummers?

clemturbo

V70 2.5-20V G3 Bj.97 533400 km.

twotone

Koen, bij Winparts maken ze geen onderscheid tussen Alter 1 en 2 heb ik gemerkt. Nu zal dat voor een radiateur weinig uitmaken, maar ik zie mensen nog wel eens de fout in gaan door daar op kenteken te zoeken  :-X .