Wie wil een V70 bekijken in Almelo

Gestart door Hiker, 06-11-2013 20:54:12

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Hoi,

Ik heb een collega geënthousiasmeerd voor een V70 van 15 jaar oud. Nu heeft hij z'n oog laten vallen op deze ex-duitse V70:
http://link.marktplaats.nl/730274670

Ik vind hem prijzig. Wat vinden jullie? Ik heb hem al geadviseerd iets langer te zoeken en wat minder uit te geven. Ik denk dat deze verkoper een makkelijke deal wil.

Is er wellicht iemand in almelo die dit weekend met mijn collega wil gaan kijken, en hem verder adviseren?

Alvast bedankt.

Pb me als je wilt helpen! Advizen graag hier posten.

Groet,
Haiko
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

grijzev70tdi

Ik vind hem knap aan de prijs...

Het is dat ik het druk heb van het weekend, anders had ik best even mee gewild...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

StefanCJ

Holymoly. Dat een boel geld. Ik hoop voor dat bedrag een knappe V70D5 uit 2004 aan te schaffen. Voor dat geld moet het wel een serieuze topauto zijn dus.

:)

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 06-11-2013 21:01:29
Holymoly. Dat een boel geld. Ik hoop voor dat bedrag een knappe V70D5 uit 2004 aan te schaffen. Voor dat geld moet het wel een serieuze topauto zijn dus.

:)

Tja, toverwoord "Bijtellingsvriendelijk"..........  ::)

Paar dingen die me opvallen:

Ranzige knopjes, info-knop zit aan de verkeerde kant, vreemde ECC-unit, pookknop is vernieuwd (klopt de kilometerstand??), wat is het zwarte knopje links van het stuur?, waar is het afdekzeil voor de bagage? Gezien de verbogen handvatten is de accu vaak uit de wagen gehaald? Letters op achterklep lijken scheef te zitten. Hangt de gordel per ongeluk, of bewust over de wang van de bestuurdersstoel?

De helft van de vraagprijs lijkt me meer dan genoeg  :eusa_think:

grijzev70tdi

Info-knop lijkt expres aan die kant te zitten ivm een of andere houder aan de andere kant van het stuur.
Verbogen handvaten van de accu zie je heel vaak bij die accu's.

Laguna-S60R

Verbogen handvaten van de accu hebben ze heel vaak, mij valt ook de roetvlek op onder de uitlaat. Heeft aardig gasgegeven daar dus..
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

elianmars

Citaat van: Laguna-S60R op 06-11-2013 22:05:56
Verbogen handvaten van de accu hebben ze heel vaak

Ok. Is me nooit opgevallen. Ik zeul regelmatig met accu's die ik gebruik om e.e.a. te testen, maar die handvatten zijn gewoon nog netjes recht.

grijzev70tdi

Dan pak je ze waarschijnlijk met bijde handvaten vast. Dan wil het vaak wel. 

Julian

Ik vind hem veel te duur, is ook niets bijzonders aan wat de prijs zou kunnen verklaren.

Als je even op marktplaats kijkt worden er een hoop nette aangeboden voor een lagere prijs.

Is dit niet wat? Wel iets meer kilometers maar dat maakt niet uit, staan er zat te koop met 400k+

http://link.marktplaats.nl/736171784
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

petrolhead2.5

ik vind 'm wel héél erg dik aan de prijs hoor. Het is een importauto (1e registratie 03/2013) waarom doet iemand 'm zo vlot al weg? Zijn de kilometers aan te tonen d.m.v. onderhoudshistorie? N.A.P. check heb je immers niet want slechts minder als een jaar historie in Nederland. Verder ben ik komend weekend in het zuiden des lands, anders had ik wel ff willen assisteren. Voor dit bedrag koop je een benzine blik met héél weinig km's (kijk ook maar 's ff op mobile.de/ gaspedaal, etc) voor véél minder geld, met financiële ruimte voor een hagelnieuwe LPG G3 installatie icm 10v of 20v 2.5 zeker niet verkeerd. Buiten dat de 2.5D ook een super blok is hoor, begrijp met niet verkeerd, het zijn allemaal maar ideeën  ;) ;)

kulk

Ik zou niet eens gaan kijken daar, veel te duur!

Houd forum ook in de gaten, er staat een schitterende zwarte op bijvoorbeeld:http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,67085.0.html. Wel meer kilometers maar deze auto gaat voor de helft van die op MP de deur
uit gok ik zo, kun je 2 ruggen besteden aan deze auto, heb je echt een topper denk ik.

Er gaan echt mooi roeterts weg voor weinig, neem die van forumlid Jorn toentertijd, was ook een schitterende wagen met
volgens mij zelfs een R interieur, die ging ook voor de helft van die op MP.

Sbv

Veel te duur, zou er zelf niets een gaan kijken. Voor dat geld heb je 2 classic diesels. 1 om te rijden en een 2e voor onderdelen ;D

hertogjan6

Citaat van: Laguna-S60R op 06-11-2013 22:05:56
Verbogen handvaten van de accu hebben ze heel vaak, mij valt ook de roetvlek op onder de uitlaat. Heeft aardig gasgegeven daar dus..
aha toch iemand die het ziet wou het net zeggen ;D
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

petrolhead2.5

Citaat van: Sbv op 06-11-2013 22:41:29
Veel te duur, zou er zelf niets een gaan kijken. Voor dat geld heb je 2 classic diesels. 1 om te rijden en een 2e voor onderdelen ;D
:eusa_clap: helemaal mee eens

Hans Duiven

Geen diesel maar wel een goede basis voor LPG? Kan goedkoper weg dan de classic TDI

Van een collega

Hans