Thermostaat febi

Gestart door djkain, 09-11-2013 14:45:58

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Wat is er mis met gewoon origineel Volvo  ;D

razorx

Ik zeg boren, nee hakken in die Thermostaat! ;)
Nee even serieus. Niks mis met de originele. Al heb ik met beperkte ervaring qua uitval van nieuwe exemplaren een lichte voorkeur voor Gates.

Maar dan heb ik het over een aantal van plm. vijf thermostaten. Wat statistisch geen betekenis heeft.

Wouter1973

Het blijft afwachten met een thermostaat hoor. Lastig te voorspellen hoe lang ze meegaan.

prefect

Tot nu toe is van IEDERE 850 of v70 die ikzelf of iemand in mijn familie of in mijn vriendenkring gehad heeft (in totaal zeker 10) het thermostaat op enig moment kapot gegaan. Meestal is het probleem dat het thermostaat niet goed sluit en dus te langzaam opwarmt. Recent in mijn eigen auto het niet openen en daardoor juist oververhitten..

djkain

Ik heb via de webshop van nordicar.com een thermostaat en sensor besteld.
Ze leveren enkel originele onderdelen vermoed ik.

Ben benieuwd of het hiermee opgelost is.

Een motor die nooit op bedrijfstemperatuur komt is ook niet alles natuurlijk

Sbv

Nordicar levert ook genoeg imitatie ("eigen merk") delen.

djkain

Citaat van: Sbv op 27-11-2013 07:06:30

De prijs is anders origineel genoeg. :-)

V70geRwin

Citaat van: djkain op 27-11-2013 08:21:26
Citaat van: Sbv op 27-11-2013 07:06:30

De prijs is anders origineel genoeg. :-)

Nordicar levert alleen op verzoek origineel en bestellen dat dan bij de dealer.

djkain

Even kleine update,

Vandaag krijg ik mijn bestelde artikelen ( thermostaat en sensor, beide van een merk god knows what)

Blijft de temperatuur op mijn dashboard toch niet perfect op 3u staan!!!!

Krijg nu het *******

Vulk

Waarom heb je niet voor origineel spul gekozen? Ondertussen is het de tweede keer op een half jaar tijd. Ik heb over een jaar of drie 65 euro betaald bij de dealer voor de thermostaat EN de sensor.

djkain

Citaat van: Vulk op 04-12-2013 19:49:35
Waarom heb je niet voor origineel spul gekozen? Ondertussen is het de tweede keer op een half jaar tijd. Ik heb over een jaar of drie 65 euro betaald bij de dealer voor de thermostaat EN de sensor.

Dit was de bedoeling,
Ik zag op hun site alle onderdelen, en er stond een teken volvo en een volvo sleutel bij.

Er staat nergens dat dit imitatie onderdelen zijn...

Ga eens horen wat ze hier aan gaan doen.

Grtn

V70geRwin

Citaat van: djkain op 04-12-2013 20:27:43

Dit was de bedoeling,
Ik zag op hun site alle onderdelen, en er stond een teken volvo en een volvo sleutel bij.

Grtn

m.n. de temperatuur sensor willen de imitaties nog wel eens raar doen.
zelf ook laatst beide vervangen met origineel, kost idd samen iets van 65 euro.

The Demon

Dit was de bedoeling,

Grtn
Er staat ook nergens dat het origineel is.

Groet,
The Demon.

djkain

Citaat van: The Demon op 04-12-2013 23:09:43

Dit was de bedoeling,

Grtn
Er staat ook nergens dat het origineel is.

Groet,
The Demon.

Geef ik je gelijk in,
Maar als je er een sleutel van volvo inzet en volvo inschrijft in elke afbeelding,
Word de veronderstelling gewekt dat dit origineel is.
Prijzen zijn voor imitatie dan ook veel te veel. Heb al een thermostaat voor 15€,
Tegenover nu 20€....

Zal wel is horen bij de mensen zelf,
Misschien lossen ze het rapper op dan ik me opwind. :-)

razorx

Ik ken dit.
Vaak genoeg ingestonken. Met name bij Nordicar, Maar ook bij Scandcar al zijn die wat netter. Er moet echt expliciet bijstaan dat het origineel is.
Nu heb je een plaatje van Volvo en dat betekent niets. Zeker bij dit soort onderdelen: Absoluut origineel, of echt weten welk alternatief echt even goed is.

Niet lullig bedoeld overigens. Zelfde traject gehad. Een hoop imi zooi die in mijn ogen echt leek kon ik direct weggooien of reclameren. ;)