Afrika aanmelding, terug uit Afrika.

Gestart door robert85020v, 09-11-2013 18:56:38

Vorige topic - Volgende topic

robert85020v

Hallo,

Ik ben Robert Molenaar, ben 20 jaar. Wonend in het mooie Giessenburg, student aan het ROC Midden Nederland aan werkplaats management. De reden van me aanmelding op deze site is dat ik een Volvo 850 gesponsord heb gekregen, deze auto ga ik gebruiken om mee naar Afrika te rijden voor een goed doel. De eerste bedoeling van de aanmelding was om mensen te zoeken die onderdelen wilde sponsoren/verkopen, dit is alleen niet meer nodig heb de auto zelf al helemaal gerepareerd met nieuwe onderdelen.

Wat ga ik nog wel doen op het forum: ik wilde de voortgang van het project laten zien aan alle Volvo liefhebbers, en eventuele personen opsporen die het hard bij een goed doel hebben en berijd zijn om ons wat te sponsoren.

Groet Robert

CleVol

Hoi Robbert,
Kun j misschien meer vertellen over het goed doel in Afrika.

Martijn84

Ben bereid om wat te sponsoren, of om te helpen met eventuele reparaties.
Wat voor Volvo 850 heb je (en wat voor doel gaat het om).

Vulk

robert85020v

Hee iedereen,

Sorry voor de late reactie.
De laatste tijd heel druk geweest met het project en werk.
Voor meer informatie kun je inderdaad op de link kijken die al gegeven is.

Het enige onderdeel wat nog slecht is aan mijn volvo is de koppeling, naar dit onderdeel ben ik nog opzoek.
Ik zou weer een update geven op het andere bericht.

Groetjes Robert.

forumuser

Hallo Robert,

Dit project en reis komt mij bekend voor, mijn zoon Barry (ook forumlid) heeft het zelfde in 2010 gedaan met een landrover discovery. Hij was destijds student bij het ROC in Rotterdam.  Ik wens je veel plezier aan dit project en heel veel succes.
Toen deed er ook een volvo mee (niet van zijn school) welke glansrijk het einddoel Banjul heeft gehaald. Mocht je nog wat meer willen weten ben je natuurlijk welkom.

Groet
Peter

robert85020v

Hey Peter,

Hartstikke bedankt! Ik heb ook het volste vertrouwen in de Volvo haha.

Groetjes Robert

henry classic v70

Welk onderdeel zoek je dan? lager, drukgroep, plaat..
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

robert85020v

Ik heb te horen gekregen van iemand van dit forum dat alle koppelingen hoog zitten bij een 850. Hij slipt verder niet dus ik wilden het maar zo houden bedankt voor de moeite!

fpede

Hmm, ik kan enkel voor mijzelf spreken, maar de koppeling in mijn 850 zit niet echt hoog hoor, en dat na 360.000 km,..  :eusa_whistle:

;)

850 R

ik zit op dit moment ook op de roc autotechniek in rotterdam in het 3e leerjaar, ik wil volgend jaar ook meedoen aan go for africa. gaaf man!
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

robert85020v

Citaat van: 850 R op 04-01-2014 03:15:44
ik zit op dit moment ook op de roc autotechniek in rotterdam in het 3e leerjaar, ik wil volgend jaar ook meedoen aan go for africa. gaaf man!

Ik geef je een goede tip begin gelijk met het zoeken van sponsoren!

robert85020v

Goede dag,

Nog een dag te gaan voor vertrek naar Gambia met de Volvo.
De auto doet het weer prima lambdasonde sensor nog kapot gegaan op de valreep.

Wil je ons volgen?
Kijk dan op de site www.fast4africa.nl
Of volg ons op Facebook als Team Fast4africa

Groetjes Robert

robert85020v

Hallo Volvo mannen!

Na een geweldige reis van 3 weken en een stage van 7 weken in Gambia zijn we weer terug in Nederland.

Op http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,67241.30.html Ga ik een klein verslag schrijven met wat foto´s voor de mensen die dat leuk vinden.

Met vriendelijke groet,

Robert Molenaar

)()()sT

Leuk! En mooi dat je weer heelhuids terug bent :)