Sproeien en drie keer wissen

Gestart door Ewout Schalkwijk, 13-11-2013 09:51:20

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Sinds een poosje stoppen m'n wissers tijdens het sproeien. Normaal zou het zo zijn dat ook als je lang sproeit dat de wissers blijven wissen tot drie keer na het sproeien.
Nu houd ik de sproeistand wat langer vast maar de wissers stoppen gewoon terwijl ik nog sproei.

Klinkt als een relais. Welke is dat in een V70? Ik heb geen standaard interval relais meer. Die is nu gekoppeld aan een regensensor. Volgens mij moet er nog een ander relais zijn wat voor de gewone en snelle stand is en ook voor het sproeien.

Wie het weet mag het zeggen.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

mehn

Gebeurt dat als de handel in de intervalstand staat? Of ook in de continue stand?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ewout Schalkwijk

Ook in de gewone uit stand. Het lijkt dus niks met de 'interval' relais te maken te hebben.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

haasje

Heb je koplampwissers? deze willen nog wel eens voor rare storingen zorgen.

jeroen74

Het automatisch wissen door te sproeien wordt geregeld door het interval relais... en je hebt een heel ander relais dat blijkbaar anders werkt.

Hoge en lage snelheid wordt niet geregeld door een relais, dat is via de hendelschakelaar geregeld.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: jeroen74 op 13-11-2013 12:49:01
Het automatisch wissen door te sproeien wordt geregeld door het interval relais... en je hebt een heel ander relais dat blijkbaar anders werkt.

Hoge en lage snelheid wordt niet geregeld door een relais, dat is via de hendelschakelaar geregeld.

Ok. Duidelijk. Niks aan te doen dus, want ik geef m'n regensensor niet op.  :angel:

Ewøut