Hoe klap je je spiegels in?

Gestart door Died850, 18-11-2013 19:11:50

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Citaat van: rpakuypers op 18-11-2013 21:15:22
Kwestie van hard duwen. Wat gebeurd kan zijn (eigen ervaring) is dat het binnenwerk zo verroest en geoxideerd is dat deze niet meer te buigen is en dan breekt het af. Kunt beter kijken voor een andere spiegel en dan het kapje overzetten. Met WD50 bewerken heeft mi.i geen zin.

Groet,
Roger

Misschien dat WD40 wel helpt?

;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

rpakuypers

Dank je voor je opmerkzaamheid, het moet natuurlijk inderdaad WD40 zijn. Zit achter mijn Imac en moet nog wennen aan het toetsenbord. Vreemd overigens dat ik met Firefox op de Imac ook geen citeerknop heb .........

Groet,
Roger

Miel850

Ik dacht al dat het een verbeterde versie betrof.  ;)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

pwberg

Citaat van: rpakuypers op 18-11-2013 21:24:15
Dank je voor je opmerkzaamheid, het moet natuurlijk inderdaad WD40 zijn. Zit achter mijn Imac en moet nog wennen aan het toetsenbord. Vreemd overigens dat ik met Firefox op de Imac ook geen citeerknop heb .........

Groet,
Roger

;)
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

rpakuypers

Die verbeterde versie is er ook :

Groet,
Roger

volvobug

Citaat van: Died850 op 18-11-2013 20:56:36
Haha,bedankt allemaal voor de reacties.
Ga dan toch nog maar eens met gepaste kracht ertegen duwen.
Vergeet het filmpje voor ons niet  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

StefanCJ

Waarom wil je ze inklappen? Als je een beetje kracht zet klappen ze zo in. Als je erg veel kracht moet zetten zijn ze misschien vast geroest. Ik zou het risico niet nemen om teveel kracht te zetten. Pas vervangen als iemand er tegen aan heeft gezeten en niet op voorhand misschien al stuk maken  ;D.

pwberg

Citaat van: rpakuypers op 18-11-2013 21:32:41
Die verbeterde versie is er ook :

http://2.imimg.com/data2/XK/PY/MY-3477508/wd-50-rust-off-500x500.jpg

Groet,
Roger

Jij bent gaan zoeken...........  :angel:

Maar ik slik mijn verlies, had er nog nooit van gehoord..
(\_/)
(O.o)

rpakuypers

Klopt, maar ik Google ook wat af op een dag. Ik wist ook niet dat het bestond .......... maar ik bewijs ook wel graag altijd het tegendeel  :P

Groet,
Roger

pwberg

Citaat van: rpakuypers op 18-11-2013 22:42:17
Klopt, maar ik Google ook wat af op een dag. Ik wist ook niet dat het bestond .......... maar ik bewijs ook wel graag altijd het tegendeel  :P

Groet,
Roger

:eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)

Died850

gisteravond nogmaals geprobeerd, geen beweging in te krijgen....
Nu maar even proberen met wd-40

walter leever

Citaat van: Died850 op 19-11-2013 10:01:01
gisteravond nogmaals geprobeerd, geen beweging in te krijgen....
Nu maar even proberen met wd-40

wel ff laten inwerken,bij de mijne kon je ze gewoon induwen.(was op 't laatst toch ook al 15 jaar oud)

Died850

Heb nu eindelijk mijn spiegels kunnen inklappen. Alleen zit de linker spiegel nu erg los, iemand enig idee wat dit kan zijn?

blauweroffel

Citaat van: Died850 op 18-02-2014 19:05:38
Heb nu eindelijk mijn spiegels kunnen inklappen. Alleen zit de linker spiegel nu erg los, iemand enig idee wat dit kan zijn?

Als je pech hebt is de veer om de pen stuk of los geraakt........ :-[

BR

Died850

Citaat van: blauweroffel op 18-02-2014 19:40:16
Citaat van: Died850 op 18-02-2014 19:05:38

Als je pech hebt is de veer om de pen stuk of los geraakt........ :-[

BR
Enige manier om daar achter te komen is zeker uit elkaar halen?