filmpjes van snelle volvo's..

Gestart door Robertjuhh, 26-11-2004 15:52:59

Vorige topic - Volgende topic

Robertjuhh

Hallo allemaal, hebben jullie leuke filmpjes van snelle volvo's?? Sprintjes, inboard enz..

.....en hard!

BartT5R

Daar is het "Leuke filmpjes" topic voor.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

JacquesD

;DIk ken er een die een heel leuk filmpje tot ongeveer 230 op zijn site heeft staan. Zal ongetwijfeld mijn reactie zien (zit iedere dag op forum). Laat hem maar zelf reageren. Hardstikke fijne auto. 8)

mehn

Citaat van: JacquesD op 27-11-2004 12:24:15
;DIk ken er een die een heel leuk filmpje tot ongeveer 230 op zijn site heeft staan. Zal ongetwijfeld mijn reactie zien (zit iedere dag op forum). Laat hem maar zelf reageren. Hardstikke fijne auto. 8)

Nou vooruit dan  ;) LINK

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Robertjuhh

Mehn:  is het een automaat?? Hmm valt iets tegen vind ik persoonlijk.. heb het gevoel dat het bij mij harder gaat.. Maja ik wil toch die rica-chip hebben!!!!!:)
.....en hard!

mehn

Citaat van: Robertjuhh op 27-11-2004 17:55:59
Mehn:  is het een automaat?? Hmm valt iets tegen vind ik persoonlijk.. heb het gevoel dat het bij mij harder gaat.. Maja ik wil toch die rica-chip hebben!!!!!:)

Yep, automaat (gelukkig maar anders was het wat moeilijk de fotocamera vast te houden). Helemaal standaard en niet helemáál plankgas (+/- 95%).

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sem

Valt me nix tegen..!!

Deed mijn 2.5 10v automaat estate dat maar!!!

Die gaat met met moeite naar de 180km/h en dan wil ie nog wel verder, maar dan toch eerst een BAVARIA....   ;)

Sem

Peth©oni

Om te voorkomen dat ook hier filmpjes komen te staat, slotje.
Voor filmpjes zie "leuke filmpjes" in topic algemeen off-topic.