Forumtransport Gorredijk - Goes - Hvittingfoss

Gestart door Ewout Schalkwijk, 02-12-2013 10:17:43

Vorige topic - Volgende topic

Douwe

Haiko heeft hier net het schermpje achtergelaten. Morgenavond gaat deze op transport naar Hoogerheide.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Hiker

Citaat van: Douwe op 07-12-2013 14:55:49
Haiko heeft hier net het schermpje achtergelaten. Morgenavond gaat deze op transport naar Hoogerheide.

Zie:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,67714.0.html
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

Citaat van: Taranis op 05-12-2013 15:39:18

Ik heb net gehoord dat ik helaas verhinderd ben. Sorry E, kom een ander keertje wel naar NO.

@Taranis: Is dit nu "cabaret" of ga je echt niet?
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Ewout Schalkwijk

Ronald is aan het auto's kijken zuipen in Essen. Ik in Gøtenborg. Wellicht morgen of maandag weer antwoord. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Hiker op 07-12-2013 17:43:35
Citaat van: Taranis op 05-12-2013 15:39:18

Ik heb net gehoord dat ik helaas verhinderd ben. Sorry E, kom een ander keertje wel naar NO.

@Taranis: Is dit nu "cabaret" of ga je echt niet?

Ronald kennende is dit groot cabaret  ;D

Taranis

Ewout Schalkwijk

Ondertussen is het voorscherm al lang en breed bij Ronald aangekomen en is het scherm over drie dagen hier. Transport is mooi, goed en soepeltjes verlopen.

Vanuit Noorwegen wil ik Hiker, Douwe en Taranis hartelijk dank voor jullie inzet. :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Waarschijnlijk zet ikhet scherm naast de vervangende deur nog tot het voorjaar in de schuur. als de auto dan weer fris gewassen is kan ik dan mooi de delen vervangen. Tenzij Taranis zich echt helemaal de pest verveeld vanwege het gebrek aan sneeuw en vorst.... :evil:

Nogmaals hartelijk dank,

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-12-2013 22:44:40
Tenzij Taranis zich echt helemaal de pest verveeld vanwege het gebrek aan sneeuw en vorst.... :evil:

verveelT

Je strooit de oprit maar onder de poedersneeuw ofzo maar zonder witte kerst kom ik echt niet naar Noorwegen hoor.

:-*

Douwe

Graag gedaan, en veel plezier ermee.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 22-12-2013 22:47:23
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-12-2013 22:44:40
Tenzij Taranis zich echt helemaal de pest verveeld vanwege het gebrek aan sneeuw en vorst.... :evil:

verveelT
Auw.... :-[

Citaat van: Taranis op 22-12-2013 22:47:23

Je strooit de oprit maar onder de poedersneeuw ofzo maar zonder witte kerst kom ik echt niet naar Noorwegen hoor.

:-*

Jij zit je toch ergens te bezatten? En dan weet je me op een taalfout te pakken. Duidelijk nog niet genoeg gezopen dus. Neem er nog maar een paar. ;D
Poedersneeuw? Haal eerst maar wat in Oostenrijk en kom dan maar door naar Noorwegen. Afgesproken tijd voor het eten woensdagavond blijft gewoon staan.  :evil:

Ewøut

Taranis

Nee ik zat bier te proeven, dat is iets heel anders dan mezelf zitten te bezatten Schalkwijk :P

Helaas is de boot en het hotel al geboekt dus je maakt je belofte van witte kerst maar gewoon waar :evil:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 22-12-2013 22:56:30
Nee ik zat bier te proeven, dat is iets heel anders dan mezelf zitten te bezatten Schalkwijk :P

Helaas is de boot en het hotel al geboekt dus je maakt je belofte van witte kerst maar gewoon waar :evil:

:-[ :-X

Misschien toch eens zo'n bescheiden ECO Tesla kopen... ;D

Sbv

groene kerst dus, dan maar noordelijker

Hiker

Citaat van: Hiker op 07-12-2013 17:39:33
Citaat van: Douwe op 07-12-2013 14:55:49

Zie:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,67714.0.html

willen de bijdragers aan dit transport op de geciteerde link de afstanden nog even aanvullen?

Taranis