Gasten die je roffel willen vernietigen

Gestart door konniekip, 02-02-2004 17:45:20

Vorige topic - Volgende topic

Brom5254Tol

Tja, sprintjes winnen...  kan er alleen maar van dromen, om die jongetjes van 18 met petje in d´r golf in de rubberrook te zetten
Ben ook dan ook wel 23 jaar.
Mijn blauwe 2.0 tank op gas kan het in de sprint alleen van een Deawoo Matiz winnen. :-) ..... Daarmee trek je ook geen volle zalen.
Maar 1500 km iedere week is het enigste record waar ik trots op ben;-)
Never stop trying, never let the bastards get you down!

Sbv

Klinkt bekend die kilometers. Bij mij varieert het van rond de 1000-2000

Gelukkig wel op diesel en met tankpas

denkweb

Spin!

Citaat van: Luc op 05-07-2004 01:39:53
Voor wat betreft "gozer van 26" : ik ben pas 23... ik maak vrijwel dagelijks mee dat "K#ttekoppen met golfjes" of met kadettjes of polootjes oid het wel leuk vinden om naast mij te staan maar niet om van mij te verliezen... en ik ga dat "2.5 20v" echt nog ervanaf halen! Ik ben het zat om steeds weer te "moeten" raggen met zo'n ingetogen, relaxxxxte luxe auto.
Ben het ook zat om steeds weer te winnen van zo'n jongetje tussen de 18 en de 20... als ze ouder zijn hebben ze vaak ook wel wat kaas gegeten van "slippende koppeling" en "wielspin",  (ervaring heet dat) en tot mijn spijt moet ik dergelijke mensen vaak voor laten gaan. Vind ik niet leuk, maar ik laat ze liever voorgaan dan dat ik mijn roffel met koude motor op zn zaak trap... das voor geen enkele auto goed.

Amen!  :-*

www.vm-parts.nl

stem

Hallo ben zelf een VRACHTWAGENCHAUFFEUR dus beroeps, al 30 jaar schadevrij en altijd een heer in het verkeer, wil s;avonds altijd nog thuiskomen. Maak geen verschil met vrachtwagens of zoals wij dat noemen die AANNEMERS busjes of kleine trucs deze zijn trouwens niet begrendst d.w.z. dat ze harder kunnen dan 90 KM/u, dan kunnen wij normaal niet, wel beladen bergje af. Laat die gekken maar gaan jij lacht altijd het laatst er zijn nu echter veel sukkels die denken goed te kunnen rijden en veel ervaring hebben.Maak dat de hele dag mee, zeker in nederland, ben regelmatig ook door europa aan het rijden en dan zie je het verschil met nederland wel op de weg grtjs steven

Spin!

@ stem, je hebt wel gelijk hoor...de bestuurders van die grote vrachtwagens zijn meestal wel de heer in het verkeer. De grote ellende zijn inderdaad al die transporters, transits etc etc etc die roekeloos over de weg rijden. Die gastjes kunnen meestal alleen maar met een stijf pootje achter het stuur zitten. Willen door je heen al sta je in de file! Lease-rijders in de kleinere autootjes kunnen er ook best wel wat van. Die denken soms dat ze tussen de wegmarkeringen moeten slalommen omdat ze een klein en fijn behendig autootje hebben.

www.vm-parts.nl

BobaFett

Vergeet motorrijders niet... Zodra er enigzins file(vorming) is, zijn ze van mening dat ze er tussendoor mogen vlammen..... Ik meen me te herinneren alleen stapvoets... en 100 km/u lijkt me toch geen stapvoets.

Uiteraard geldt voor alle hierboven (en bovenstaande berichten) dat er uitzonderingen zijn  ;)

Vulk

Nja, met alle respect, maar ook volvorijders kunnen boeren zijn op de weg. (ik veralgemeen niet)
Gisteren door een v70 van de weg gereden en met mijn fiets in de gracht beland.
Vraag mij niet hoe'k het gedaan heb, maar mijnen dikken teen zit blauw! ???

BobaFett

Citaat van: Vulk op 28-11-2004 09:28:37
Nja, met alle respect, maar ook volvorijders kunnen boeren zijn op de weg. (ik veralgemeen niet)
Gisteren door een v70 van de weg gereden en met mijn fiets in de gracht beland.
Vraag mij niet hoe'k het gedaan heb, maar mijnen dikken teen zit blauw! ???

Helaas is dat ook zo.... Tijdje terug probeerde een 850 hetzelfde bij mij op weg naar mijn werk... Ook Volvorijders kunnen onderling vervelend zijn. Da's jammer, maar helaas, niet iedereen geeft om z'n bolide zoals wij wel doen...

Gelukkig zijn er ook positieve uitzonderingen, zoals die keer toen ik in wilde voegen op de snelweg en diverse snelle jongens voor me niet "meteen" in kon voegen voor een vrachtwagen. Toen ik in wilde gaan voegen (achter de vrachtwagen) liet de bewuste vrachtwagenrijder z'n gas los en kon ik er wel netjes voor. Dat hij ook Volvo reed zal wel toeval geweest zijn  ;D  ;D

gltroffel

Maar het blijft toch lekker om af en toe die pas-rijbewijs-broekies in hun hemd te zetten bij sprintjes (als de roffel op temp is)
Rij met een Zweedse schone !!!