airco ratelt

Gestart door djkain, 06-12-2013 20:54:03

Vorige topic - Volgende topic

djkain

misschien staat mijn antwoord hier al beschreven of kan ik het al raden => (nieuwe aircopomp)

Als ik smorgens mijn moto start en de airco springt aan, ratelt hij... niet hard,
maar met de kap open hoor je dit beter. (in de wagen hoor je dit niet)
als ik de airco uitschakel en de blazer alleen laat blazen is dit weg, airco aan, ratel...

als de motor warm staat, heeft hij dit niet.

Verder word hij wel mooi koud / warm, magneetkoppeling nog maar net weer afgesteld...

wat kan dit zijn, en is dit onrustwekkend?

Bouke

Snel na laten kijken voor ie vast loopt  :eusa_pray:

N I E L S

Het zou wel belangrijk zijn om te kijken of het de pomp is of de koppeling die de storing geeft want als het de pomp zelf is en er zit gruis in het systeem dan zou het verstandig zijn om het systeem te late spoelen anders is het mogelijk dat je nieuwe pomp ook snel kapot gaat.

djkain

Citaat van: N I E L S op 07-12-2013 07:48:35
Het zou wel belangrijk zijn om te kijken of het de pomp is of de koppeling die de storing geeft want als het de pomp zelf is en er zit gruis in het systeem dan zou het verstandig zijn om het systeem te late spoelen anders is het mogelijk dat je nieuwe pomp ook snel kapot gaat.

ik ben er momenteel niet meer zeker van dat het de airco is...
ik hoor smorgens altijd iets ratelen, kan niet goed uitmaken waar dit vandaan komt,
als ik de airco aanzet word dit luider, maar na 5min is dat weer volledig weg...

snap het niet meer...

Wimpelman

Hoi,

Hoe is jouw ratelprobleem  verder verlopen?
Ik lijk ook zoiets te hebben.