Einde van SWEETY ?

Gestart door Boeijke, 08-12-2013 10:30:00

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Verbazend? Nee, maar wel netjes geschorst.

UserID6342

Citaat van: -D©©©L- op 08-12-2013 22:22:46

Verbazend ?

Vervaldatum APK 28-06-2012

Daar heeft hij zich, met geen enkele auto, nog nooit iets van aangetrokken......

curfs

Hum die Jeff is dus een klassiek geval van internet oplichter???

-D©©©L-

Citaat van: curfs op 09-12-2013 10:38:19
Hum die Jeff is dus een klassiek geval van internet oplichter???

In vele gevallen wel, hij en zijn familie "jagen" op alle negatieve berichtgeving met pseudo juridische dreigementen en proberen op die manier geschiedenis te herschrijven.
Dit zagen we van Jeff als forumlid ook al, veel door hem gepostte en vervolgens verwijderde berichten. Dit zelfde patroon zie je op vele fora waar hij de boel aardig vol gespammed heeft met "aanbiedingen".   
Forumlid "reneetje" lijkt echt wel louter positieve ervaringen te hebben met dit sujet, dus tja. Het gaat niet altijd mis.

Gijsbert-5

Vandaag SWEETY bekeken, en werd er een beetje verdrietig van...je ziet dat er wel met een idee aan de auto is gewerkt, maar alles is belabberd afgewerkt  :eusa_wall:
De plastidip is volgens mij in een dronken bui aangebracht, want dat lijkt nergens op.

De voorbumper is op meerdere punten gebarsten, de grill is niets meer, de zonnegordijntjes kapot. Interieur ook niet best meer. Het kinderzitje is beschadigd en het stuur is ook behoorlijk ver heen.

De dorpellijsten waren nog vrij netjes, net als de USA knippers. (deze zijn inmiddels weg) Ik zag achterin ook nog Volvo hoedenplankspeakers en de accu zag er nog vrij nieuw uit. De schroefset heb ik niet goed kunnen bekijken, maar deze zit er dus nog wel onder. Ook leek er een aftermarket uitlaat onder te hangen.

Dat was het wel zo'n beetje...

-D©©©L-

Heb je de schade nog bekeken en kan je daar nog wat over zeggen ?

Gijsbert-5

Kon niet meteen zien waar nu precies de schade zou zitten. Rechtsvoor kon ik niet bijkomen dus zou kunnen dat daar eea krom is. Heb er eerlijk gezegd niet heel goed op gelet, maar misschien dat Blauweroffel iets heeft gezien want die was er ook  ;)

blauweroffel

Ik was er ook, want ik had gebeld over de R bumperr. Er werd verteld dat ie nog heel zou zijn en moest 50 euro kosten.
Moest toch naar Zwolle, dus ook maar even langs deze sloper.
Bumper is us op meerdere plaatsen gescheurd. Heb m laten zitten. Heb de usa knippers meegenomen en de bekerhouders uit de armsteun.
Maar wat een afgeleefd hok........ zou er nog niet dood in gevonden willen worden.

Geen idee wat nu precies de schade was, maar wat er nog was is kapot.

BR

cornelis-b

Bumper is goed te lassen hoor, RVS gaas en een stuk kunststof uit een oude bumper.

Voor 50 euro had je er heel wat van kunnen maken.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,63113.msg1431441.html#msg1431441
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Vulk

Ik heb nog een R-bumper in 427 met een scheur in. Voor de helft van dag bedrag mag je die hebben. :)

ulkeman

hij was al eerder ten einde toch ??? :angel:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

reneetje

Citaat van: -D©©©L- op 09-12-2013 18:42:36

Forumlid "reneetje" lijkt echt wel louter positieve ervaringen te hebben met dit sujet, dus tja. Het gaat niet altijd mis.

Wederom een verkeerde aanname van jouw... :-X.

Ken die Jef niet , laat staan wat van hem gekocht ....

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

UserID6342

Citaat van: ulkeman op 09-12-2013 21:28:30
hij was al eerder ten einde toch ??? :angel:
http://i781.photobucket.com/albums/yy94/ulkeman/Foto0120.jpg?t=1279914301
Whoehhahahaha, wat heb ik toen gelachen met die banger en die naam erop :eusa_clap: :eusa_clap: ;D ;D ;D ;D

Kingfisher

Ehhhh wat is een "plastidip" ?

:eusa_shifty:

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.