2.5i 10v 850 automaat '95 loopt op 3 poten

Gestart door camielvd, 09-12-2013 19:54:11

Vorige topic - Volgende topic

camielvd

Ik heb er wel aan gedacht om een andere motor erin te zetten. Wat voor bedrag moet ik aan denken als Dirk of Arjen vraag?
Heb even zitten kijken, maar hoe kan ik hen vinden/ bereiken hier op het forum?

De apk is net gedaan bij de roffel en daar kwamen niet veel dingen naar boven... alleen bij het ronddraaien van de achterwielen maakten ze wat knarsend geluid. Dit was alleen nu niet nodig voor de apk. Staat ook niet vermeld op het formulier. Alleen: Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk aan 1mm.

Stond een blok compleet op MP voor 250,- is het waarschijnlijk de beste optie om een wissel te doen. Weet nu wat ik voor auto heb inderdaad. Alleen dan goed opletten bij het kopen van een wissel motor.
De roffel doet het voor de rest gewoon. Clima werkt ook nog gewoon....

V70geRwin

Citaat van: camielvd op 30-12-2013 17:26:52
Ik heb er wel aan gedacht om een andere motor erin te zetten. Wat voor bedrag moet ik aan denken als Dirk of Arjen vraag?
Heb even zitten kijken, maar hoe kan ik hen vinden/ bereiken hier op het forum?

De apk is net gedaan bij de roffel en daar kwamen niet veel dingen naar boven... alleen bij het ronddraaien van de achterwielen maakten ze wat knarsend geluid. Dit was alleen nu niet nodig voor de apk. Staat ook niet vermeld op het formulier. Alleen: Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk aan 1mm.

Stond een blok compleet op MP voor 250,- is het waarschijnlijk de beste optie om een wissel te doen. Weet nu wat ik voor auto heb inderdaad. Alleen dan goed opletten bij het kopen van een wissel motor.
De roffel doet het voor de rest gewoon. Clima werkt ook nog gewoon....

Dirk342 is zijn forumnaam.

cornelis-b

Camiel kijk hier even en geef Dirk een belletje, nummer staat in zijn profiel.

http://www.volvo850forum.nl/index.php?action=profile;u=6342
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

camielvd

Bedankt :-)

Weet je zo ook de meest geschikte tijd om hem te bellen? Kan me voorstellen dat morgen en overmorgen niet handig is...

petrolhead2.5

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,68052.0/topicseen.html

wellicht wat voor jou, wellicht fris blokje uit betrouwbare hoek (weet alleen niet of '99 er past)

The Volvoboy

Blok is hetzelfde, alleen wat randonderdelen (kvs reservoir, stuurpompreservoir) zitten op een andere plek.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

camielvd

Past mijn automaat erachter? Als alles past is het zeker mijn eerste optie

BBS

Citaat van: camielvd op 30-12-2013 20:01:26
Past mijn automaat erachter? Als alles past is het zeker mijn eerste optie
Het draaiend deel is altijd gelijk ;)
Volvoloos....

camielvd

petrolhead2.5

ff contact opnemen met één van de experts (850 doktoren  :laugh:) en dan komt 't helemaal goed. 't is natuurlijk altijd wel klote dat 't beetje geduld vergt  ;)

camielvd

Ik geef Dirk 2 januari een belletje, wellicht dat hij het ook weet....
Geduld is een schone zaak, zegt men toch :-)... een beetje is goed.

petrolhead2.5

succes de man in kwestie heeft veel ervaring met meerdere harttransplantaties bij roffel  :P :D