kenteken gewicht ongeremd

Gestart door LouisXIV, 09-12-2013 22:50:55

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Citaat van: WYD op 11-12-2013 18:18:56
Is wel verplicht, zelfde als wanneer de auto in een andere kleur wordt gespoten. Je hoeft het alleen maar even te laten weten (en te betalen), dan krijg je de nieuwe papieren opgestuurd.

Dacht dat dit niet meer verplicht was om te wijzigen.

Vroegah was dit nog kosteloos, hoe dat nu is weet ik niet..

FWIW
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

LouisXIV

Als je dan je remmen upgrade naar 302 schijven mag je dan ook zwaarder ongeremd trekken?

UserID6342

)()()sT

Citaat van: mehn op 09-12-2013 22:56:26
Automaat mag ook minder trekken.

Best apart... Mijn V70R staat dus als automaat op kenteken met maar 500 kg. toelaatbaar gewicht voor een ongeremde aanhanger, eigen gewicht 1538 kg.
GeertG heeft dezelfde V70R handgeschakeld en mag ook maar die 500 kg. trekken ???
Het leeggewicht van zijn auto is 1546 kg; doorgaans is een AT toch zwaarder?

Miel850

Citaat van: pwberg op 11-12-2013 20:15:41
Is wel verplicht, zelfde als wanneer de auto in een andere kleur wordt gespoten. Je hoeft het alleen maar even te laten weten (en te betalen), dan krijg je de nieuwe papieren opgestuurd.

FWIW

Nog steeds gratis.
Voertuigen tot 3500 kg, waarvan de kleur staat vermeld op het kentekenbewijs moeten bij een verandering van kleur ook een aanpassing van het kentekenbewijs bij de RDW aanvragen. Bedrijfsvoertuigen en motoren bijvoorbeeld hoeven dit niet.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

BBS

Citaat van: Miel850 op 13-12-2013 10:47:06

FWIW

Nog steeds gratis.
Voertuigen tot 3500 kg, waarvan de kleur staat vermeld op het kentekenbewijs moeten bij een verandering van kleur ook een aanpassing van het kentekenbewijs bij de RDW aanvragen. Bedrijfsvoertuigen en motoren bijvoorbeeld hoeven dit niet.

Ik zat net even in de boetebase te kijken wat het een en ander aan boetes kost tegenwoordig.

Zo kwam ik ook de boete tegen met Kentekenbewijs met foutieve gegevens...

Sjezus het gaat helemaal nergens meer over :o :o :o 330 euro boete :o
Volvoloos....

WYD

Ik vind dat eigenlijk best terecht, want zoveel moeite is het niet om aan te laten passen en foutieve gegevens kan fraude impliceren. Wat er op staat moet gewoon kloppen met de auto.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

widebody

Citaat van: BBS op 14-12-2013 10:12:05
Citaat van: Miel850 op 13-12-2013 10:47:06

FWIW

Nog steeds gratis.

Ik zat net even in de boetebase te kijken wat het een en ander aan boetes kost tegenwoordig.

Zo kwam ik ook de boete tegen met Kentekenbewijs met foutieve gegevens...

Sjezus het gaat helemaal nergens meer over :o :o :o 330 euro boete :o

B-J, je weet toch dat de boete's geen "strafmaatregel" meer zijn voor een overtreding van e.e.a.? Het zijn tegenwoordig verkapte belastingmaatregelen die direct in de staatskas stromen.