tuning versus kilomerstand

Gestart door volvos60t5, 30-11-2004 09:02:52

Vorige topic - Volgende topic

volvos60t5

Môge,

Ben sinds kort trotse eigenaar van een S60 T5 uit 2001 met 160000 km op de klok. Op dit forum is al heel veel geschreven over tuning maar wat ik niet kon vinden is of dit alleen bij lage kilometerstanden verantwoord is. Je hoort tenslotte ook veel over gescheurde uitlaatmanifolds, kapotte koppelingen etc. als gevolg van tuning.
Oja, bij tuning denk ik in mijn  geval aan een andere chip, uitlaat en luchtfilter. Als ik het goed begrepen heb is dit een goed begin zonder teveel overhoop te halen.

Bij welke kilometerstand is tuning nog verantwoord?????????
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

Peth©oni

Citaat van: volvos60t5 op 30-11-2004 09:02:52
Môge,

Ben sinds kort trotse eigenaar van een S60 T5 uit 2001 met 160000 km op de klok. Op dit forum is al heel veel geschreven over tuning maar wat ik niet kon vinden is of dit alleen bij lage kilometerstanden verantwoord is. Je hoort tenslotte ook veel over gescheurde uitlaatmanifolds, kapotte koppelingen etc. als gevolg van tuning.
Oja, bij tuning denk ik in mijn  geval aan een andere chip, uitlaat en luchtfilter. Als ik het goed begrepen heb is dit een goed begin zonder teveel overhoop te halen.

Bij welke kilometerstand is tuning nog verantwoord?????????

Het zal een tuning verhaal algemeen zijn en niet toegespitst op de S60, daar dit een 850/X70 forum is.

Wellicht is www.volvo-forum.nl een optie