Cruise controle

Gestart door raanir, 16-12-2013 17:58:29

Vorige topic - Volgende topic

raanir

Hallo,
Klopt het dat een cruise controle setje van de 850 en v70 classic onderling niet passen ?
Mijn net gekochte(2e hands)setje heeft een andere stekker aansluiting dan die van de extra stekker in de stuurkolom,kan iemand mij verder helpen?
Mijn V70 is van 98.

Groet
Raanir

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Ewout Schalkwijk

elektrisch en elektronische zijn de 850/875 best heel verschillend. Volgens mij zijn er niet veel elektrische onderdelen die zullen passen.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

JBH

Draden doorknippen en alles met kabelschoentjes aansluiten.

cornelis-b

Citaat van: JBH op 16-12-2013 20:36:11

Gaat niet werken.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Ewout Schalkwijk

Citaat van: JBH op 16-12-2013 20:36:11

Da's de tip van de dag. :-X :eusa_wall:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

JBH

Alleen stekker is anders toch? Ik heb een cruise control van een V70 in een 850 gebouwd, ook met verschillende stekkers.

Ewout Schalkwijk

Kan technisch wel werken,maar de manier waarop klinkt een beetje als fröbelen. Kabelschoentjes geven heel vaak gezeik na verloop van tijd. Beter solderen en grondig isoleren.

Ewøut

raanir

Hallo,

bedankt voor jullie reacties,solderen o.i.d. lijkt me een goede optie mits de andere onderdelen geen probleem geven,of passen die wel?
Kun je de draden qua kleur gewoon doorverbinden?

groet,Raanir