Inbouwen Pioneer Avic F-940BT in 854 1994

Gestart door Justin-850, 19-12-2013 11:53:19

Vorige topic - Volgende topic

Justin-850

Dag allen!

Ik ben voornemens aanstaand weekend een dubbeldins Pioneer navigatie/radio/cd/usb etc. in te bouwen in m'n roffel.

Heb hierover enkele vragen:
- past deze direct in het dubbeldin gat wat overblijft na het verwijderen van de enkeldin radio en het opbergbakje?

- is er een eenvoudige wijze om de GPS antenne ergens weg te werken zonder dat m'n hele dashboard los moet? Eventueel is verwijderen van het bovendek is wel te doen denk ik....

- hoe kan ik de kachel-bedien-unit verwijderen zodat ik meer werkruimte heb?

- wegwerken USB en AUX kabel naar dashboardvak of vak onder armsteun, wat zouden jullie aanraden?

Ik hoor graag van jullie!

Gr. Justin

grijzev70tdi

1: Ja, waarschijnlijk wel, alleen even de gleuf aan de zijkanten weghalen (vijlen)
2: Kan mooi boven de teller unit, alleen bovendek er even af
3: ECC of gewone airco? Ecc kan je er gewoon uitdrukken van achteren
4: ik zou dashboard kastje doen, maar dat heeft meer te maken dat er in de armsteun altijd zooi ligt bij mij

:)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Justin-850

Justin-850

Heb 't voor elkaar gekregen!

Ik moest inderdaad twee kunststof sleufjes weghalen, heb dit gedaan met een gekarteld keukenmesje en een aansteker om deze warm te maken. Ging perfect.

De microfoon zoals hierboven voorgesteld bij de klokkenwinkel en de gps antenne in de rechterhoek onder de voorruit voor optimale ontvangst.

Tevens de DVD weergave vrijgeschakeld (lichtgroene draad op massa) zodat m'n passagiers tijdens het rijden eventueel een dvd'tje kunnen kijken.

Het geluid is tevens beter geworden t.o.v. m'n enkeldins Pioneer radio! :D :D

Kortom: ik ben er blij mee en 't zit er netjes in!