Liefhebber en V70 stellen zich voor

Gestart door tjeerdhobma, 11-01-2014 11:59:49

Vorige topic - Volgende topic

tjeerdhobma

Dag!

Mijn naam is Tjeerd Hobma. Volvo-liefhebber en sinds 2006 trotse berijder van achtereenvolgens een 240, 940 en V70.
In december 2013 kocht mijn partner een prachtige matzwarte V70 uit '99.
De auto heeft een bijzondere trackrecord. Ooit gestart in de kleur metallic blauw.
Vervolgens geheel matzwart gespoten, met goud bestikkerd en ingezet voor een project van drie ondernemers in Raalte tbv de CliniClowns in de UK.
Inmiddels is het goud verdwenen. Een aantrekkelijke auto met enkele kleine mankementen en nog maar k250 km op de teller.
Ook in december kwam ik in contact met Jack v en Douwe, beiden lid van dit forum.
Zij hebben mij enorm op weg geholpen met onderhoud en herstel, en bij het vinden van de juiste onderdelen via Internet.
En natuurlijk de uitnodiging om mijzelf en de auto voor te stellen op dit forum. Bij deze.

Jack v en Douw dankjewel! Wat een geweldige start. Met jullie hulp onder de motorkap kan de auto er wel weer even tegen.
Met nieuwe gasveren en een reparatieset voor het interieur van de achterklep (Volvoparts.de) is deze inmiddels weer als nieuw.

Nu nog de uitdaging om de centrale deurvergrendeling mbv de remote weer werkend te krijgen.
Alle tips zijn welkom!

Groet van Tjeerd Hobma  

TWH

pwberg

Welkom Tjeerd.

Met Jack en Douwe heb je een leuk klusteam  ;D

Maare, ik zal deze keer de eerste maar zijn, men is hier dol op foto's.....  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

henry classic v70

Een matzwarte V70.. ben ook wel erg benieuwd hoe dat er uitziet eigenlijk :eusa_eh: ;D
Welkom overigens, je hebt de juiste sleutelaars al gevonden bij jou in de buurt ;)
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Douwe

"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

tjeerdhobma

TWH

kulk

Ik vind dat kleurtje wel wat hebben, setje leuke velgen eronder misschien?

petrolhead2.5

welkom, wel apart dat mat, zal idd beter combineren met paar dikke wielen  ;) :D

henry classic v70

Lijkt erg op de Kika-Runner van Dirk en Arjen en dat is een stoere bak met rvs accessoires...... dat vind ik wel gaaf voor zo'n evenement ;D
Voor dagelijks gebruik is het niet helemaal mijn smaak maar jullie rijden ermee dus is dat niet belangrijk, veel plezier met deze aankoop ;)

Inderdaad setje grote hoepels maar doe dan geen zwart, juist zilverkleurige steekt mooi af
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Welkom Tjeerd en met deze km stand kan je nog wel even verder. Is de wagen echt mat gespoten met lak of is het ge-plastidipt?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

weyert

prachtig dat mat zwart, gefeliciteerd
v70 tdi 1998