B stelt zich voor

Gestart door B, 09-12-2013 11:31:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B

Goedemorgen,

mijn naam is Bastiaan.

Na ongeveer 4,5 jaar (en ongeveer 175 dkm) met een 2.5 TDI uit '98 te hebben gereden, heb ik de afgelopen 2 jaar van alles geprobeerd (Saab 9-5 2.2 Tid Estate bj 2003, Audi A8 '99, BMW 535d Touring 2008, XC70 D5 '08, Mini Cooper Clubman '08), maar niets waar ik echt happy mee was, zelfs de XC70 niet...

Sinterklaas leek me dan ook een mooie gelegenheid de Mini in te ruilen op een V70R AWD comfort (10-'99); gezien de kilometers die we rijden wordt er nu gas ingebouwd (ik weet het, dat is om te koken...). Deze auto is 11 jaar van de 1e eigenaar geweest en stond al 3 jaar bij Polarcars in Woudrichem, maar aan het eind van de week rijdt ie weer rond in de buurt van Den Bosch; foto's moeten dus nog ff wachten.

Hartelijke groet,
Bastiaan


djkain

Heb hem zien staan,

Mooie kar,
Mooie opties ( gps, schuifdak, etc..)

Ik vind hem persoonlijk als je de prijs van je gasinstallatie bijrekend een dure wagen,

En ze zeggen 330.000 km
En een paar fotos later staat hij al op 351.000km???

En wat is de reden dat deze er al 3jaar staat?
Ik ken namelijk duurdere, dezelfde wagen die vaak veel sneller wegzijn.

Veel plezier met de R!

B

De 3 jaar baseer ik op de RDW-gegevens mbt de laatste tenaamstelling; de reden weet ik dus niet. Aangezien de R afgeleverd wordt met grote beurt incl. distributie en 6 mnd garantie, maak ik me daar ook niet druk om; na 20 dkm heb ik echt wel gemerkt of er iets mis is...

Je kunt ze ook kopen voor minder of met de LPG er al in, maar dit voelt vertrouwder; de prijs is relatief, het gaat uiteindelijk om het verschil. De inruilprijs was goed en uiteindelijk is het een kwestie van gevoel en gunnen, toch?



benjy

Bastiaan welkom op het forum en veel veilige en goeie kilometers in je R.

Boeijke

Welkom.

Wat is in de buurt van Den Bosch?
Zit ook in die richting zeg maar.

Enneeee...FOTOOOOOS

Spin!

Citaat van: Boeijke op 11-12-2013 12:49:38
Welkom.

Wat is in de buurt van Den Bosch?
Zit ook in die richting zeg maar.
.

Nee joh Willem, jij moet "Den B" eraf knippen. Ik woon in de buurt  ;D

www.vm-parts.nl

B

In de buurt van Den Bosch is voor mij Rosmalen...
...maar met familie in Oss zal ie daar ook wel komen.

Morgen de grote dag: dan zijn de remmen gedaan, nieuwe riemen er op, winterbanden eronder (wordt fijn geleverd met 2 sets originele velgen!). Foto's dus morgen, als deze computeranalfabeet ze er op weet te krijgen...

Spin!

Aah! Dorpsgenoot  ;D weer een R erbij. Rosmalen wordt weer een stukje mooier (en sneller). Waar ergens? Woon zelf in de Overlaet.

www.vm-parts.nl

Ralf1977

Welkom en we zien je vast de 27e :)
Brandstof is om te verbranden!

innocenti

Citaat van: Spin! op 17-12-2013 07:16:04
Aah! Dorpsgenoot  ;D weer een R erbij. Rosmalen wordt weer een stukje mooier (en sneller). Waar ergens? Woon zelf in de Overlaet.
Mooi n R in t dorp erbij. Ik woon ook in de Overlaet.

djkain

deze zal vermoedelijk van duitsland komen, te zien aan de opties en setje winter en zomer...
typisch duits

B

#11
Origineel hollands; helaas nog steeds aan wachten...

Dus nog ff een 'verkeerde' profielfoto ;-)

B

Hoe laat de 27e?

Niet de overlaet, maar de hinthamer kant...

Boeijke

Citaat van: Spin! op 12-12-2013 12:25:07
Citaat van: Boeijke op 11-12-2013 12:49:38
Welkom.

Wat is in de buurt van Den Bosch?
Zit ook in die richting zeg maar.
.

Nee joh Willem, jij moet "Den B" eraf knippen. Ik woon in de buurt  ;D

Osch  ???
Waar ligt da dan?








;D ;D ;D