Welke relais

Gestart door robert222, 26-12-2013 21:55:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

robert222

Welke relais heb ik nodig om mijn afstandsbediening van mijn s70 aan de gang te krijgen. Ik heb de handzender en de 2 AB die er bij horen al in handen. Ik hoor graag meer van jullie

Midicijnman

Volgens mij moet je gewoon even bij de dealer langs om je afstandsbedieningen in te laten lezen in het systeem. Zij koppelen de ab's aan de ontvanger in je dashboard.

blauweroffel

Wellicht even checken of er een ontvanger bovenop de km teller zit

BR

robert222

Ja die heb ik er opgezet met de afstandsbediening die er bij horen

BBS

En dan moeten de AB's dus ingeleerd worden door de dealer in het startonderbreker circuit en ECU. ;)
Als je deze stap niet doet, zullen de AB's nooit werken op je wagen....
Volvoloos....

robert222

Maar heb ik daarnaast ook relais 205/206 nodig dan

cornelis-b

Je hebt nodig de ontvanger op het tellerblok, de AB en de regelunit en die zit links onder je dashboard achter de schopplaat. Als dat er in zit kan de dealer de zaak inleren.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

robert222

Wat is de regel unit en hoe ziet die er uit. Wat ik wil graag alles netjes in orde hebben

cornelis-b

Partnummer 9459266 Is de unit die de CV en alarm regelt, de Lock - alarm unit.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

robert222

Dank je wel. Weet je Miss ook of het veel werk is om uit die zelfde sloop auto te halen

robert222

En zit er ook verschil tussen een 1997 er en latere modellen

cornelis-b

Volgens mij zit er verschil in tussen een '97er en de MJ2000 canbus auto's
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

robert222

En weet je ook waar die regelunit zit. Hij komt volgens mijn uit een 98 model

cornelis-b

De regelunit en die zit links onder je dashboard achter de schopplaat tegen de zijkant gemonteerd. Heb je wel centrale vergrendeling op de auto? Zo ja dan zit de regelunit er in. Heb je een complete set dus ontvanger, AB en regelunit uit een demontage wagen dan zou dat zonder tussenkomst van de dealer moeten werken, de software wordt namelijk in de regelunit opgeslagen. Anders is het de ontvanger plaatsen op het tellerblok en naar de dealer en dan ben je voor 45 euro ex BTW klaar.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

robert222

Ja cv zat er al in. Ik heb de rest zo als je net al zie uit een sloopauto gehaald ja. Nu keek ik vanmiddag onder het stuur en zag dat relais 205/206 leeg waren en dat heeft volgens mijn ook met de vergendeling te maken toch