Microschakelaars in deurvergrendeling

Gestart door TTT242, 01-12-2004 21:48:02

Vorige topic - Volgende topic

TTT242

Is er iemand die een foto heeft van de deurslotvergrendeling waar de microschakelaars goed op te zien zijn.Is van V70; 850 is misschien dezelfde? 2 of 3 microschakelaars? De binnenverlichting aan de voeten wil nog steeds niet altijd uitgaan en de plafondverlichting dan natuurlijk ook niet als ik 'm sluit. Kan je best de microschakelaars vervangen, reinigen of invetten of gewoon een volledig nieuwe module zetten? Ik moet m'n deur echt dicht smijten :'( om die lampjes uit te krijgen. Ik kan de lampjes natuurlijk ook allemaal uitdraaien, maar dan is die mooie gloed op dat beige interieur verdwenen als ik 's nacht in m'n roffel stap.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

baxie

Aan een foto kan ik je helaas niet helpen.. Wat bij mij heel goed geholpen heeft is de veertjes van de mirco contactjes iets bij buigen richting hevel. wat inspuiten met kruipolie en alles werkte weer super!

#Deukbekleding demonteren.
#Complete slot eruit halen
#Grote witte kap om slot demonteren en dan kan je er mooi bij.

TTT242

Hey Baxie, dank je, das al wat duidelijker.....binnenkort een weekje verlof, misschien dat ik dan wat tijd kan vrijmaken of anders voor de sleuteldag....

Rad

En maakk gelijk even wat foto's!! ;)
Succes met de klus!

TTT242

tja, het zal nog niet voor morgen zijn. Gebroken vingertje is niet meer gebroken maar een paar pezen doen niet mee zodat het verdomd pijn doet mijn vingertje te plooien. M.a.w. ik kan nog niet dadelijk gaan sleutelen.
Ludo, kom je helpen ;D